ائتلاف ضد تروریستی آل سود در مقابل داعش بیشتر به یک جک سیاسی شباهت دارد

وی در ادامه افزود: آل سعود به شدت از قدرت گرفتن شیعیان در منطقه وحشت دارد و با مزدورانی که در نیجریه دارند در قتل عام شیعیان در این کشور مشارکت داشته اند و هر جایی که اهل سنت و شیعه با هم اتحاد و همدلی داشته باشند آل سعود فتنه میکند چون خمیر مایه آل سعود با فتنه در آمیخته شده است.

ائتلاف ضد تروریستی آل سود در مقابل داعش بیشتر به یک جک سیاسی شباهت دارد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام محمد مهدی نژاد امام جمعه پره سر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : در موردکشتار بی رحمانه ارتش نیجریه تا کنون سابقه نداشته است که  ارتش کشوری مردمان کشور خودش را قتل عام کند .

وی در ادامه افزود : آل سعود به شدت از قدرت گرفتن شیعیان در منطقه وحشت دارد و با مزدورانی که در نیجریه دارند در قتل عام شیعیان در این کشور مشارکت داشته اند و هر جایی که اهل سنت و شیعه با هم اتحاد و همدلی داشته باشند آل سعود فتنه میکند چون خمیر مایه آل سعود با فتنه در آمیخته شده است.

امام جمعه پره سر در ادامه عنوان کرد :  امروز هرجایی که فتنه ای به پا می شود یک مثلث سه ضلعیه آمریکایی ،صهیونیستی ، سعودی شکل میگیرد و مدعیان حقوق بشر در رابطه با کشتار شیعیان نیجریه و این اقدام وحشیانه سکوت اختیار کردند ، امروزه جهان اسلام باید از گروه های پارتی زنی و چریکی مانند لبنان و فلسطین حمایت کند.

وی در ادامه گفت : ائتلاف ضد تروریستی آل سود در مقابل داعش بیشتر به یک جک سیاسی شباهت دارد و تمامی تحلیل گران سیاسی دنیا از این ائتلاف به عنوان یک جک سیاسی یاد می کنند.

مهدی نژاد در مورد پذیرش pmd نیز عنوان کرد ظاهرا این پروتکل دارد به ثمر میرسد ولی باید دید که طرف آمریکایی چگونه جلو می آیند و هم اکنون نیز ما شاهد تحریم های جدیدی از سوی دولت آمریکا نظیر تحریم سپاه پاسداران ، حزب الله لبنان و …. هستیم که آماده شده و با امضا و تایید اوباما اجرا خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه