بیانیه هیات محبان فاطمه(س) فومن در پی کشتار شیعیان در نیجریه

در این بیانیه آمده است: این نوع کشتار وحشیانه که یادآور حملات تکفیری‌ها به مردم بی‌پناه است با هدایت جریان وهابیت و سردمداری شیطان بزرگ امریکا انجام می‌شود که قوت و اقتدار مستضعفین را در این کشور تاب نیاورده‌اند.

بیانیه هیات محبان فاطمه(س) فومن در پی کشتار شیعیان در نیجریه

به گزارش ۸دی، در پی کشتار شیعیان در نیجریه ، هیات محبان فاطمه(س) فومن بیانیه ای منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

بیانیه هیئت محبان فاطمه (س) فومن در محکومیت حوادث نیجریه و شهادت مظلومانه
شیعیان عزادار این کشور و جسارت به عالم دینی شیخ ابراهیم زکزاکی :

هوالمنتقم
شیعیان پس از اتمام ماه‌های ماتم محرم و صفر درحال بیرون آوردن رخت عزا از تن بودند که خبرهای ضد و نقیض از نیجریه همه را نگران کرد. هرچند خبر شهادت رهبر شیعیان این کشور «شیخ ابراهیم زکزاکی» تکذیب شد؛‌ اما خبر شهادت جمع کثیری از شیعیان از جمله فرزندان و جانشین شیخ تأیید شده و گفته می‌شود، قریب هزار نفر از مردم بی‌گناه، در حملات وحشیانه ارتش تکفیری نیجریه کشته شده‌اند و البته این کشتار و محاصره «زاریا» همچنان ادامه دارد و شیخ زکزاکی مجروح و دستگیر شده است.
این نوع کشتار وحشیانه که یادآور حملات تکفیری‌ها به مردم بی‌پناه است با هدایت جریان وهابیت و سردمداری شیطان بزرگ امریکا انجام می‌شود که قوت و اقتدار مستضعفین را در این کشور تاب نیاورده‌اند. غافل از اینکه با کشتن افراد نمی‌توانند به مقصد شوم خود دست پیدا کنند و از قضا خون هر شهید، جوانان مبارزی خواهد ساخت که خود را برای شهادت آماده کرده و بساط ظلم و تبعیض را از کشور خود برخواهند چید.
هیئت محبان فاطمه (س) فومن ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر ارواحنا فداه و ولی امر مسلمین جهان و زعیم شیعیان آن منطقه از درگاه خداوند متعال ظهور عدالت‌گستر گیتی و انتقام خون این شهدا را مسئلت می‌نمایند. نگرانی جدی درخصوص سلامت و حفظ جان شیخ ابراهیم زکزاکی وجود دارد که لازم است هرچه زودتر آزاد شده و تحت درمان قرار گیرد. از همین‌رو دستگاه دیپلماسی و مسئولین دولتی موظف‌اند از تمام توان و ظرفیت در اختیار خود برای فشار به دولت نیجریه تا آزادی کامل شیخ و توقف قتل‌عام و رفع هرگونه تبعیض نسبت به شیعیان مظلوم این کشور استفاده کنند.
هیئت محبان فاطمه سلام الله علیها فومن

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه