بخشی از مطالبات چایکاران گیلان واریز خواهد شد

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت بخشی دیگر از مطالبات چایکاران گیلان خبر داد.

بخشی از مطالبات چایکاران گیلان واریز خواهد شد

به گزارش ۸دی، محمدولی روزبهان با اشاره به وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران اظهار کرد: در سال جاری ۸۷ هزار تن برگ سبز چای توسط چایکاران گیلان و مازندران تولید شده که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش دارد.

وی بهبود شرایط جوی و انجام عملیات بهزراعی را از دلایل افزایش تولید برگ سبز چای عنوان کرد و افزود: بهای مقدار مذکور برگ سبز چای ۱۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که تاکنون در مجموع ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب چایکاران گیلان و مازندران واریز شده‌است.

رئیس سازمان چای کشور ادامه داد: از روز چهارشنبه گذشته تا امروز مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دیگر به حساب چایکاران گیلان و مازندران واریز شده که قابل توجه است.

وی با بیان اینکه بقیه مطالبات چایکاران نیز به حساب آنها واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: ۲۹ میلیارد دیگر از طلب چایکاران باقی مانده که به حساب آنها واریز می‌شود.

روزبهان یادآور شد: پس از تامین اعتبار مبلغ مذکور به حساب چایکاران واریز می‌شود ضمن اینکه امیدواریم بتوانیم بخشی از وام بهزراعی به حساب چایکاران واریز کنیم.

رئیس سازمان چای کشور قیمت تضمینی هر کیلو برگ سبز چای درجه یک در سال جاری را دو هزار و ۱۸۰ تومان و چای درجه دو را یک‌هزار و ۲۱۰ تومان عنوان کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه