ترافیک معضل بزرگ رشت/ پیاده راه سازی چهار میلیاردی در برنامه شورای شهر رشت نبوده است

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه سیاست پیاده راه سازی چهار میلیاردی در برنامه شورای اسلامی شهر رشت نبوده است، گفت: رفع گره ترافیک کلانشهر رشت رها شده است و در این راستا با اجرای طرح بی آر تی برای کاهش حجم ترافیک به یک معضل زیست محیطی دست زده اند.

ترافیک معضل بزرگ رشت/ پیاده راه سازی چهار میلیاردی در برنامه شورای شهر رشت نبوده است

به گزارش هشت دی نیوز، محمود باقری خطیبانی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به سیاست های شهرداری رشت در خدمات شهری، اظهار کرد: درست است که باید به شهردار رشت فرصت داد اما برنامه های شهرداری اولویت بندی مناسبی ندارد به خصوص در بحث ترافیک که دچار حواشی زیادی است.

وی با بیان اینکه ترافیک یخسازی به حمیدیان معضلی در سیستم حمل و نقل کلانشهر رشت است، افزود: متاسفانه تعدادی از اعضاء شورا با وجود مشکلات بسیار توجهی به این خلاء در سیستم حمل و نقل و ترافیک ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه ترافیک یخسازی به حمیدیان برای ساکنین پاره بیجار و حمیدیان به یک معضل بزرگ تبدیل شده است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر رشت با برخورداری از وظیفه و رسالت نظارتی بر عملکرد شهرداری باید به فکر رفع این مشکل و مانع در برابر تردد مردم این مناطق باشد.

باقری خطیبانی با تاکید بر اینکه اجرای سیاست پیاده راه سازی در شهرداری پا گذاشتن بر حق و حقوق ساکنین پاره بیجار و حمیدیان است که این گره ترافیکی در مسیر زندگی آنها اختلال ایجاد کرده است، اضافه کرد: با این مشکلات پیاده راه سازی نمی تواند از اولویت اول برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه سیاست پیاده راه سازی چهار میلیاردی در برنامه شورای اسلامی شهر رشت نبوده است، اظهار کرد: با وجود نبود این طرح در برنامه های اصلی، رفع گره ترافیک کلانشهر رشت رها شده است و در این راستا با اجرای طرح بی آر تی برای کاهش حجم ترافیک به یک معضل زیست محیطی دست زده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه