دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در گیلان تلفن همراه دارند/ نسل ۴ اینترنت در راه رشت

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با تصریح بر اینکه یک‌میلیون و ۱۱۴ هزار مشترک تلفن ثابت در استان است، گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشترک تلفن همراه در گیلان هستند.

دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در گیلان تلفن همراه دارند/ نسل ۴ اینترنت در راه رشت

به گزارش ۸دی نیوز، رضا خضردوست عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار گزارشی از فعالیت مخابرات استان را ارائه کرد.

وی اجرای طرح هم‌کدسازی را اقدامی موفقیت‌آمیز خواند و اظهار کرد: با اجرای این طرح درآمد مخابرات کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان تعدادی از نیروهای این شرکت را در آستانه بازنشستگی دانست و تصریح کرد: تمام همکاران در شرکت ایثارگرانه و شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ارائه بهترین خدمات و رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین هدف شرکت مخابرات است، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۲۰ هزار مشترک و شرکت آشنای همراه در گیلان هستند که ضریب نفوذ آن به ۱۲ درصد رسیده است.

خضردوست، عصر حاضر را عصر ارتباطات خواند و گفت: هر روز اتفاق تازه‌ای در حوزه فناوری رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه پس از تحریم‌های ظالمانه از حزه‌های پیشرفت عقب افتادیم، یادآور شد: باید با شتاب پیش برویم و به کشورهای توسعه‌یافته در حوزه فناوری برسیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان از خبرنگاران خواست در صورت وجود کاستی‌ها و ایجاد خلل در ارتباطات مشکل را به روابط عمومی این شرکت اطلاع دهند تا رفع نقص شود.

وی، ضریب نفوذ تلفن همراه در گیلان را ۸۸.۸۲ درصد عنوان کرد و یادآور شد: ضریب نفوذ تلفن ثابت در گیلان به ۴۳.۱۰ درصد رسیده است.

خضردوست با تصریح بر اینکه یک‌میلیون و ۱۱۴ هزار مشترک تلفن ثابت در استان است، متذکر شد: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشترک تلفن همراه در گیلان هستند.

وی از راه‌اندازی تلفن همراه نسل ۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز نخست چهار شهر رشت، لاهیجان، انزلی و آستارا دارای تلفن همراه نسل ۳ شدند و دهه فجر امسال در شهر رشت نسل ۴ تلفن همراه در پنج سایت راه‌اندازی می‌شود.

ر پایان نشست مذکور خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل شدند./فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه