بیانیه شهرام شیرعلی نیا پس از اعلام انصراف از نامزدی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال

حاج شهرام شیرعلی نیا پس از اعلام انصراف از نامزدی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شهرام شیرعلی نیا پس از اعلام انصراف از نامزدی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال

به گزارش ۸دی حاج شهرام شیرعلی نیا پس از اعلام انصراف از نامزدی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمان الرحیم”

با سلام و تحیات الهی به استحضار میرسانم اینجانب شهرام شیرعلی نیا به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تالش رضوانشهر و ماسال برای خدمتگزاری به مردم ثبت نام نمودم اما با توجه به اینکه در روزهای حساسی به سر می بریم و برخورد انقلاب اسلامی با نماد کفر و استکبار آمریکای جنایت کار به صحنه هایی آشکار کشیده شده است و فرزندان این انقلاب در سپاه پاسداران در مرحله اول سیلی محکمی را در پاسخ به جنایت ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز و یار وفادار چندین ساله اش جناب ابو مهدی المهندس و دیگر همراهانش به گوش آمریکا نواختند
و در فضای کنونی که به مدد روح بلند این شهیدان و خون پاکشان در کشورهای اسلامی وحدتی پدید آمده است و این فرصتی است راهبردی که باید از آن حداکثر استفاده را در تمام جبهه ها نمود.
کشور عزیزمان ایران در ماه های آینده دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو دارد آن مجلسی که به فرمودهٔ امام حکیم در راس امور است.
هر چند اینجانب ابتدا قصد نامزدی در این دوره از انتخابات را داشته ام اما به منظور حفظ این وحدت و برای تقویت جبهه انقلابی و حزب الهی و پس از مشورت با اهل فن و طلب خیر از خداوند منان ، مصلحت را در این دیدم که از ثبت نام خود صرف نظر کرده و انصراف خود را اعلام دارم.
و امید دارم مردم انقلابی و مومن تالش بزرگ رضوانشهر و ماسال با عنایت الهی در انتخاب نماینده ای انقلابی مردمی خدوم و پاکدست و اصلح و با حضور حداکثری و با بصیرت پای صندوق هایت رای عمل نمایند؛
به امید سعادت برای مردم ایران زمین و علی الخصوص مردم فهیم و غیرت مند تالش رضوانشهر و ماسال
با تقدیم و احترام فرزند کوچک این انقلاب

شهرام شیرعلی نیا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه