نماینده ولی فقیه در گیلان:

جامعه ایرانی با وجود مشکلات سرسام آور در برابر قدرت های جهانی ایستاد/ مسئولان حقوق ناچیز کارگران را به موقع پرداخت کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کارگران ما ذخایر کشور هستند، گفت: از مسئولان می خواهم که به فکر باشند و حداقل حقوق ناچیز کارگر را به وقت به او دهند.

جامعه ایرانی با وجود مشکلات سرسام آور در برابر قدرت های جهانی ایستاد/ مسئولان حقوق ناچیز کارگران را به موقع پرداخت کنند

به گزارش خبرنگار هشت دی، پیش از ظهار امروز آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در یادواره ۱۷۴شهید کارگری رشت با بیان اینکه امروز در دنیای بشر شاهد هستیم که دیگر قدرتی توان مقابله با قدرت جمهوری اسلامی را ندارد اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی هر چقدر تلاش داشتند تاکنون به کار گرفتند و دیگر کاری از دستشان بر نمی آید.

وی با اشاره به رأس قدرت های جهانی در فرانسه، روسیه و آمریکا مثل گورباچف یا جورج بوش اول که سرانشان دارای یک قدرت فکری و علمی با اندیشه قدرتمند سیاسی جهانی بودند، بیان کرد: اما امروز دنیا به ویژه دنیایی که به ظاهر قدرتمندند به تعبیر رهبر انقلاب در دست احمق ها افتاده است.

 

 

** جامعه ایرانی با وجود مشکلات سرسام آور در برابر قدرت های جهانی ایستاد

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اداره کردن آمریکا کار ترامپ نیست، تصریح کرد: جامعه ایرانی با وجود مشکلات سرسام آور توانسته در برابر این قدرت های جهانی بایستد.

وی با ذکر روایتی از خاطرات یک خبرنگار جهانی مبنی بر سخن پوتین در رابطه با اداره خاورمیانه که گفت باید دید که رهبریت در ایران چه نظریه ای دارد، بیان کرد: حتی دشمنان داخلی که روی این‌نظام جمهوری اسلامی را ندارند بر این باور رسیده و در حال هلاک شدن هستند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدا در جمع کسانی که آن هارا یاد می کنند حضور دارند، ابراز کرد: قطعا ارواح شهدای کارگری شاد است زیرا می بینند که شما راه آنها را ادامه می دهید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شخصی در قم میگفت این انقلاب را یک دست دیگری اداره میکند که نماینده او آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای است، گفت: هرجا که آمریکا ورود کرد با تحریم توانست آن کشور را از پای درآورد؛ ده ها هجمه، ۸سال جنگ، حتی فتنه ۸۸ نتوانست مقابل ما بایستد و اکنون جایی هستیم که توانستیم کشوری چون عراق را به دوست خود تبدیل کنیم.

فلاحتی با تاکید بر اینکه هنوز هم فتنه در راه است، بیان کرد: اینجا مردم‌ به خاطر رهبر، شهدا، پیامبر می ایستند چون اعتقاد دارند اما در جای دیگر اعتقاد نیست پس از پای می افتند.

 

 

** استوار ارتش در حالی که دستش قطع شده بود و خونریزی داشت دست از تشویق رزمندگان بر نمیداشت

وی ادامه داد: در زمان های جنگ شاهد بودیم که گاهی حدود یک هفته بلوط درختان را آرد می کردند و در آتش برشته می شد و می خوردند و با چشمانم دیدم که استوار ارتش در حالیکه دستش قطع شده بود و خونریزی داشت دست از تشویق رزمندگان بر نمیداشت.

 

** مسئولان باید برای کارگران فکری کنند زیرا کارگران ما ذخایر کشور هستند

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه خوشحال هستم که در جمع شما هستم چون پایه های اقتصادی زندگی عده کثیری از مردم هستید، بیان کرد: مسئولان باید برای کارگران فکری کنند زیرا کارگران ما ذخایر کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کارگر در غروب زمانی که به خانه می رود دیگر توان ندارد حتی با همسرش به پارک برود گفت: شمارا توصیه میکنم که به چیزی جز خدا را فکر نکنید و برای خدا کار کنید و از مسئولان می خواهم که به فکر باشند و حداقل حقوق ناچیز کارگر را به وقت به او دهند.

تصاویر بیشتر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه