فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی همه ملت ایران است/ خدمت رسانی ۱۰۰۰ پزشک در مساجد گیلان در هفته بسیج

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هفته بسیج مصادف با هفته وحدت شده است، گفت: بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی همه ملت ایران است.

بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی همه ملت ایران است/ خدمت رسانی ۱۰۰۰ پزشک در مساجد گیلان در هفته بسیج

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمدعبدالله پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه هفته بسیج مصادف با هفته وحدت شده است، اظهار کرد: بسیج مظهر وحدت و یکپارچگی همه ملت ایران است.

وی از شعار بسیج، مظهر ایستادگی پیشرفت وحدت و خدمت خبر داد و گفت: بسیج ملت و مردم ایران هستند که خالصانه توان و همت خود را برای ایستادگی در مقابل دشمن میگ ذارند تا کشوری پیشرفته و آباد داشته باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج از حالت کشوری و ملی خارج شده و به نماد بین المللی تبدیل شده است، اذعان کرد: امروز کشور ها برای حل مشکل خود از مدل بسیج ما استفاده می کنند.

عبدالله پور با اشاره به محاصره چندین ساله فلسطینی ها و درس عبرت بسیجیان فلسطین به دشمنان خود، افزود: این همان مدل بسیج ما است و یقین بدانید با مدل بسیج حتما میتوان در دنیا به بالاترین درجات قدرت رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجی برای خود چیزی نمی خواهد و خواسته های او فقط برای محرومین و ملت است، گفت: بسیجی سیاسی است اما سیاست زده نیست.

عبدالله پور بسیج را به تعبیر رهبر انقلاب کلید طلایی حل مشکلات خواند و اذعان کرد: مظهر وحدت و یکپارچگی ما بسیج و مردمان بسیجی است که هرجا وارد شدند مشکلات را به بهترین نحو حل کردند.

 

** خدمت رسانی ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد گیلان اولین برنامه بسیج است

 

وی در رابطه با برنامه های هفته بسیج با اشاره به آغاز هفته وحدت در سه شنبه ۲۹ آبان، گفت: خدمت رسانی ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد اولین برنامه بسیج است و ما تلاش می کنیم که خدمات ارائه شده ما در محور مسجد باشد.

 

** برگزاری اردوی یک روزه اصحاب رسانه برای انعکاس فعالیت های کارگاه های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه قدس گیلان از اردوی یک روزه اقتصاد مقاومتی برای اصحاب رسانه جهت انعکاس خبری خدمات هفته بسیج خبر داد و در رابطه با برنامه های دیگر هفته بسیج بیان کرد: برنامه های دیگر هفته بسیج عبارت از برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه غرب کشور به میزبانی فومن در روز چهارشنبه، اعزام سرگروه های جهادی گیلانی به دوره آموزشی برای ساخت ۳۰۰۰ نیروگاه کوچک تولید انرژی خورشیدی، افتتاح ۸ واحد مسکن محرومین و  آغاز مرحله دوم ساخت هزار واحد مسکن برای محرومین، غبارروبی مزار شهدا است.

 

وی تصریح کرد: هر شب نزدیک به ۲۱ هزار بسیجی در سطح استان درحال گشت جهت تامین امنیت مردم هستند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: یادواره سردار شهید علیرضا نظری در روز پنجشنبه ۱آذر نیز جزئی از برنامه های هفته بسیج است.

 

** حمایت از مردم مظلوم یمن در نماز جمعه این هفته استان

فرمانده سپاه قدس گیلان از مهمترین کار روز جمعه هفته جاری را  حمایت از مردم مظلوم یمن خبر داد افزود: با محوریت حمایت از مردم مظلوم یمن در نماز جمعه شرکت کنیم.

عبدالله پور با بیان اینکه در حوزه روغن کمی دچار مشکل هستیم تاکید کرد: امسال بالغ بر هزار هکتار از زمین های کشاورزی به عنوان کشت دوم زیر کشت دانه های کلزا قرار گرفت.

 

** انجام ۵۶ عملیات دستگیری توزیع کننده های مواد مخدر در برخی محله های رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان مجموع کل برنامه های هفته بسیج را بالغ بر هزار برنامه عنوان کرد و افزود: تمام سپاه و بسیج در اختیار نظام است و همه خدمات با هماهنگی دولت انجام میشود.

عبدالله پور از ۵۶ عملیات دستگیری توزیع کننده های مواد مخدر در برخی محله های رشت خبر داد و گفت: پروژه آب منطقه معلولین رشت به پایان رسیده و اکنون به مرحله فاضلاب منطقه باید رسیدگی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه