استاندار گیلان در جلسه معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان:

حضور حجت الاسلام فلاحتی موجب وحدت و همگرایی بیشتر مردم گیلان است

استاندار گیلان گفت: نام حجت الاسلام فلاحتی در خارج از استان گیلان نیز با توجه به تالیفات و با سوابق مبارزتی که داشتند می درخشد و ایشان بخشی از شناسنامه و هویت استان گیلان است.

حضور حجت الاسلام فلاحتی موجب وحدت و همگرایی بیشتر مردم گیلان است

به گزارش خبرنگار هشت دی، عصر امروز مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه استان گیلان و امام جمعه رشت در استانداری گیلان با حضور شخصیت های کشوری و استانی برگزار شد.

مصطفی سالاری استاندار گیلان با اشاره به خدمات آیت الله قربانی در طی این سال ها، اظهار کرد: در هر مجلسی که ایت الله قربانی حضور داشت صفا، صداقت و صمیمیت قابل لمس بود.

وی با اشاره به راستی مواضع و نظارت امام جمعه در تمام مباحث پیشین رشت بیان داشت: نام وی در خارج از استان گیلان نیز با توجه به تالیفات و با سوابق مبارزتی که داشتند می درخشد و ایشان بخشی از شناسنامه و هویت استان گیلان است.

استاندار گیلان تصریح کرد: همواره قدرشناس نقش پدرانه آیت الله قربانی هستیم و امیدواریم کمامکان از تالیفات و آثار علمی وی استفاده کنیم.

سالاری با اشاره به ذخایر و افتخارات معنوی ک تاریخ درخشان استان گیلان افزود: منابع طبیعی، تاریخ درخشان و فرهنگ استان گیلان مواهب طبیعی و الهی استان گیلان است و درصددیم در کنار هم حهت حمایت از کالای ایرانی از مواهب خدادادی استان گیلان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حجت السلام فلاحتی موجب وحدت و همگرایی بیشتر بین مردم استان گیلان است، اضافه کرد: امیدواریم در کنار تمام‌مسئولین وظایف خود را درجهت توسعه و رفاه مردم گیلان داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه