خبرنگار: محمد جمشیدی
فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیای سپاه:

شهید قلی‌پور دارای مدیریت میدانی قوی بود

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیای سپاه گفت: شهید املاکی نجابت و شهید خوش‌سیرت معنویت خاصی داشتند اما شهید قلی‌پور دارای مدیریت میدانی قوی بود و لشگر ۱۶ قدس هم با مدیریت ایشان تأسیس شد.

شهید قلی‌پور دارای مدیریت میدانی قوی بود

به گزارش ۸دی، سردار سید ضیاءالدین حزنی صبح امروز در سومین یادواره سرداران و ۱۰۵ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه نیروهای آماد و پشتیبانی اولین کسانی بودند که وارد خط می‌شدند اظهار داشت: نیروهای لجستیک علاوه بر اینکه اولین نفرات بودند جزء آخرین نفراتی هم بودند که از خط خارج می‌شدند.

وی افزود: تعداد شهدای که لشکر گیلان نسبت به سایر لشگرها دارد به خاطر حجم پشتیبانی بود که در عملیات مختلف داشت.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیای سپاه گفت: افراد زیادی در استان گیلان تأثیرگذار و جز نفرات اصلی بودند اما از مهم‌ترین افراد که بیشترین مدیریت را داشت شهید قلی‌پور بود.

حزنی ادامه  داد: شهید املاکی نجابت و شهید خوش‌سیرت معنویت خاصی داشتند اما شهید قلی‌پور دارای مدیریت میدانی قوی بود و لشگر ۱۶ قدس هم با مدیریت ایشان تأسیس شد.

حزنی افزود: شهید آیت‌الله احسان‌بخش از قسمت آماد و پشتیبانی در زمان جنگ خیلی حمایت کرد و کمک‌های ایشان ستودنی بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه با به این اینکه برای یک عملیات حتماً به گروه آماد و پشتیبانی نیاز است گفت: باید برای عملیات برنامه‌ریزی صورت بگیرد و امکانات فراهم شود.

وی افزود: در دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی گردان‌ها مستقر می‌شدند و برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت و این بدون کمک‌های مردمی گیلان میسر نبود.

حزنی بابیان اینکه شهدا در دفاع مقدس واقعاً جان‌فشانی کردند گفت: هماهنگی و برنامه‌ریزی در آن شرایط سخت زمانی خیلی دشوار بود اما شهدا آن را انجام دادند و در هر چیزی که رزمندگان گیلانی در دفاع مقدس به دست آوردند شهدای لجستیک در آن نقش داشتند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه