رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان:

مدیران ناصالح عامل تبعیض‌ها و محرومیت‌ها در گیلان هستند / استاندار برای خدمت به مردم مدیران ناصالح را برکنار کند

حجت الاسلام اشکوری دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: تبعیض‌ها و محرومیت‌های گیلان، ناشی از حضور برخی مدیران ناصالح در استان است.

مدیران ناصالح عامل تبعیض‌ها و محرومیت‌ها در گیلان هستند / استاندار برای خدمت به مردم مدیران ناصالح را برکنار کند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری شامگاه شنبه در جمع عزاداران حسینی دهه دوم محرم در بیت سردار نظرعلی علیزاده رئیس مجمع عالی بسیج گیلان اظهار داشت: عزاداری پویا و هدفمند آن است که فلسفه قیام امام حسین(ع) و پیام ایشان بیان شود.

وی افزود: پیام اصلی عاشورا امر به معروف و مبارزه با منکر است که نمونه بارز آن مدیریت ناصالح یزید بر امت اسلامی بود.

حجت الاسلام اشکوری علت عقب‌ماندگی، فقر، بی‌کاری و محرومیت شدید استان را حضور برخی مدیران ناصالح، ناکارآمد، فاسد و غیر انقلابی در استان دانست و گفت: سکوت و بی تفاوتی گویندگان، وعاظ صاحبان تریبون به خصوص ائمه جمعه و جماعات و عدم تبیین و بیان حقیقت به نوعی نادیده گرفتن فرهنگ عاشورا است.

وی با اشاره به وضعیت آشفته استان از لحاظ اقتصادی و عمرانی گفت: بنده به جناب استاندار و شهردار محترم که غیر بومی هستند عرض می‌کنم اگر قصد خدمت به مردم مظلوم استان را دارند، قبل از هر چیز باید نظام مدیریتی نابسامان استان را اصلاح کنید و مدیران و مشاوران ناصالح را کنار بگذارید، چرا که با ابزار ناصالح نمی‌توان عمل صالح انجام داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه