رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با 8دی:

شاکله هیئت اجرایی غیر معتمد و همسو با دولت بود/ انتظار مردم برگزاری انتخابات سالم و امیدوارکننده است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در شهرستانها گفت: مردم انتظار دارند انتخاباتی سالم را شاهد باشند.

شاکله هیئت اجرایی غیر معتمد و همسو با دولت بود/ انتظار مردم برگزاری انتخابات سالم و امیدوارکننده است

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با انتقاد از تشکیل هیئت اجرایی در استان و شهرستان ها اظهار داشت: اعضای هیئت اجرایی باید از جمله افرادی انتخاب می شدند که مورد قبول مردم و نظام باشند و یکسویه انتخاب نشده نباشند.

وی با بیان اینکه معتمد باید معتمد باشد نه حامی جریان خاص، افزود: باید معتمدینی که برای هیئت اجرایی انتخاب شدند یکسویه نبوده و به معنای واقعی معتمد مردم و دولت می شدند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: معتمد را از دل کسانی انتخاب کردند که همسو با دولت و جریان سیاسی دولت باشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از تشکیل هیئت اجرایی در فرمانداری های اظهار کرد: کسانی که معتمد در هیئت های اجرایی بودند از بی طرفان و جریان سیاسی دیگر نبودند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم به دولت را لازمه حضور حداکثری اعلام کرد و گفت: مردم انتظار دارند تا انتخابات سالمی برگزار شود تا مردم به مسئولین اعتماد کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات شورا ها وئ ریاست جمهور داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم موجب نامیدی و یاس دشمنان می شود، گفت: حضور همه ی آحاد جامعه موجب تحکیم نظام و امیدواری مردم به انقلاب می شود و از طرفی دیگر موجب نابودی دشمنان می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه