شهردار سیاهکل خبر داد:

اعلام آمادگی آتش‌نشان های گیلانی برای اعزام نیروی کمکی به حادثه پلاسکو تهران

شهردار سیاهکل گفت: پرسنل آتش نشانی سیاهکل اعلام آمادگی خودشان را به صورت داوطلبانه اعلام کرده اند تا کمک حال این غیورمردان باشند.

اعلام آمادگی آتش‌نشان های گیلانی برای اعزام نیروی کمکی به حادثه پلاسکو تهران

به گزارش ۸دی، عیسی کاظمی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو تهران و گرفتار شدن آتش نشانان غیور و زحمتکش، تمامی مردم ایران را نگران حال این افراد کرده است.

وی افزود: پرسنل شهرداری و آتش نشانی شهرداری سیاهکل اعلام آمادگی خودشان را به صورت داوطلبانه اعلام کرده اند تا کمک حال این غیورمردان باشند.

شهردار سیاهکل ضمن بیان تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت آتش نشانان در این حادثه ناگوار، گفت: امیدوارم هرچه زودتر آواربرداری ساختمان پلاسکو به پایان برسد و شاهد زنده بیرون آمدن آتش نشانان گرفتار در آوار باشیم.

atashneshani_dar_siahkal (15)گفتنی است در این حادثه دلخراش با وجود خدمات‌ رسانی گسترده نیروهای آتش‌نشانی تهران ساختمان ریزش کرد و برخی هموطنان مصدوم شده‌ اند و برخی نیز زیر آوار مانده ‌اند.

ساختمان تجاری پلاسکو در خیابان جمهوری تهران که از هشت صبح روز پنج شنبه دچار حریق شده بود، پس از سه ساعت و نیم تلاش ماموران امدادی به علت آتش سوزی گسترده فرو ریخت؛ بیش از ۲۰۰ آتش نشان به محل حادثه اعزام شده بودند که تعدادی از آن ها مصدوم شده اند و تعدادی دیگر زیر آوار هستند.

مجتمع تجاری پلاسکو سال ۱۳۴۰ ساخته شد؛ پلاسکو، ساختمانی ۱۷ طبقه در چهارراه استانبول تهران است که از آن به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می‌شود و مرکز توزیع پوشاک است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه