به مناسبت حماسه هشت دی؛

طلایه داران بصیرت در شهرهای مختلف گیلان گرد هم آمدند / فتنه گران از کلمات حق برای اهدافی باطل استفاده کردند + تصاویر

به مناسبت حماسه بزرگ هشتم و نهم دی ماه، طلایه داران بصیرت صبح روز امروز در شهرهای مختلف گیلان تجمع کردند.

طلایه داران بصیرت در شهرهای مختلف گیلان گرد هم آمدند / فتنه گران از کلمات حق برای اهدافی باطل استفاده کردند  + تصاویر

به گزارش ۸دی، به مناسبت حماسه بزرگ هشتم و نهم دی ماه، طلایه داران بصیرت از ساعت ۱۰ صبح روز امروز چهارشنبه در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت تجمع کردند.

آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان و محمد علی نجفی استاندار گیلان و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه هشت دی مردم رشت شرکت کردند.

استاندار گیلان در اجتماع پرشور مردم ولایت مدار گیلان، روز هشت دی را روز وحدت، همدلی، همراهی و تجدید میثاق با ولایت دانست و اظهار داشت: خوشبختانه گیلانیان عزیز در هشتم دی سال ۸۸  یک روز زودتر از دیگر مناطق ایران اسلامی  در صحنه حضور یافتند و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفتند.

وی افزود: مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ با بینش فراوان و حرکت خودجوش خود وحدت، همدلی و میثاق با ولایت را در معرض نمایش قرار دادند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نیز در اجتماع بزرگ «طلایه داران بصیرت » در رشت از حضور به موقع و با بصیرت مردم شریف رشت در ۸دی ۸۸ قدردانی کرد و اظهار داشت : اهمیت تاریخ به عنوان معلمی هدایت گر و ماده ای حیات بخش برای زنده بودن و چگونه زندگی کردن توسط آن است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خود یک تاریخ است تصریح کرد : تاریخ انقلاب اسلامی ایران از مرکز پرفیض فیضیه و با بصیرت افزایی یک تربیت یافته ی مکتب فقاهت جعفری و فیلسوفی سیاستمدار که توانست با فریاد خود در آن خراب آباد طاغوت ، مردم را به بیداری بکشاند شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه شاگردان این مرد بزرگ مقدمات یک خیزش عمومی را فراهم کردند افزود : ملت بصیر ایران همیشه در راه امام خمینی (ره) و با تأسی از فرهنگ عاشورا و با شعار هیهات مناالذله در صحنه حاضر بوده و خواهند بود لذا باید گفت که ما فرزند عاشوراییم ما را از کشته شدن در راه دوست نترسانید.

تقوی با اشاره به اینکه مردم فهیم ایران اسلامی، رهبر معظم نظام را رهبری الهی و کلام او را کلام بقیه الله می دانند خاطر نشان کرد : امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی تلقی شده است،موج انقلاب مرزها را درنوردیده و در آن طرف مرزها،مغزها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی در تبیین قدرت جهانی ایران اسلامی گفت : امروز رئیس جمهور آمریکا در مقابل چشمهای دنیا اعتراف می کند که دلیل عدم نقش آفرینی ما در سوریه ، حضور قدرتمند ایران در آنجا بوده است و یا آن هنگام که سران ۱+۵ در یک طرف میز و در مقابل یک قدرت به نام ایران می نشینند حکایت از قدرتمندی ایران اسلامی در دنیا خواهد داشت که آن به سبب عظمت ولایت، ملت و جوشش خون شهدای این مرزو بوم می باشد.

سخنران بزرگداشت حماسه ۸دی ضمن اشاره به فعالیت ها متنوع دشمن و ایجاد توطئه های گوناگون در ایران اظهار کرد : حادثه ی ۸۸ بارویکردی ۱۵ ساله و با توجه به انقلابات رنگین در کشورهای دیگر برای ایران برنامه ریزی شده بود اما نتیجه ای از آن حاصل نشد.

تقوی ادامه داد : امروز از ما سوال می کنند که چرا این حادثه را مانند دیگر حوادث تاریخ رها نکرده وبرای زنده نگه داشتن آن تلاش می کنید؟ در پاسخ به آنها باید گفت؛ فتنه ی ۸۸ از مسئله ای تاریخی فراتر رفته و اساس نظام را هدف قرار داده بود. که در آن حادثه آرمانها و ارزشهای ما مورد هجمه قرار گرفته و فقط یک مسئله ی ساده ی انتخاباتی نبود که به فراموشی سپرده شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به تفاوت دشمن داخلی و خارجی اشاره کرد و یادآور شد : آن هنگام که دشمنان ، کیان و استقلال مهین عزیزمان را هدف قرار می دهند همه ی مردم در مقابل آنها می ایستند و شاهد مثال آن نیز پشتیبانی با عظمت شما مردم گیلان که از بهترین کمکها به جبهه های نبرد حق علیه باطل است . اما آن هنگام که کار مقابله با فتنه گران داخلی آن هم با آنانی که دارای سوابق درخشان انقلابی هستند کا را دشوار خواهد کرد. چرا که فتنه گران از داخل جامعه بوده و بدون داشتن اطلاعات محرمانه پذیرش فتنه گری این چهره های درخشان انقلابی باورپذیر نخواهد بود.

تقوی در تبیین فتنه گفت : فتنه گران از کلام حق که همان آزادی ،استقلال و مبارزه ی با خفقان بوده اما با مرادی باطل جریان را هدایت کردند که این عاملی فریبنده خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند « فتنه ، خط قرمز ماست» تصریح کرد : درست ترین شعار فتنه گران این بود « انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است» لذا با این شعار اصل هدف خود را مشخص کرده و نشان دادند که مسئله تنها انتخابات نبوده است.

وی در تشریح این موضوع گفت: مگر آتش زدن مسجد ، شعار در آخرین نمازجمعه ای که در آن روزها به امامت آیت الله هاشمی سرداده وبا کفش به نماز ایستادند و یا خوردن و آشامیدن در ملاء عام در روز قدس که در آخرین جمعه ی ماه رمضان خبرساز شد از مصادیق تخلف انتخاباتی شمرده می شود؟ خلع سلاح پایگاه بسیج و پروژه ی شهید سازی و بازی با احساسات مردم و شکستن سر یک بسیجی به طوری که مغز او در آسفالت پیدا بود می تواند از مسائل انتخاباتی تلقی شود؟

تقوی به بیانات امام خمینی (ره) درباره ی ماهیت آمریکا و استکبار اشاره کرد و آن را شیطان بزرگ خواند و خطاب به آنان که قند در دلشان برای ارتباط با آمریکا آب می شود متذکر شد : امام(ره) فرمودند که رابطه ی با آمریکا رابطه ی مظلوم و ظالم، گرگ و میش است. آنها که خواب ارتباط با آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خاطر نشان کرد : انقلاب ما یک انقلاب ضد صهیونیستی است و دلیل حمایت ما از فلسطین این است که ما بخشی از تاریخ و هویت مان در فلسیطین و مسجد الاقصی است لذا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مسئله ی حمایت از فلسطین از مسائل عقیده ای ماست.

رودبار:

عضو مجلس خبرگان رهبری در مصلی رودبار: هشت دی نشان داد مردم در دفاع از ولایت کوتاهی نمی کنند/فتنه گران از امام و امت عذر خواهی کنند و به ایادی غرب بفهمانند که غلط کردند

اجتماعات مشابهی در شهرهای مختلف استان گیلان در حالی برگزار است:

تالش:

به گزارش مریان خبر ؛ به مناسبت حماسه بزرگ هشتم و نهم دی ماه،  مردم ولایت مدار تالش اعم از شیعه و سنی  ۱۰ صبح چهارشنبه در مسجد جامع این شهر تجمع کرده و یاد و خاطره حماسه بزرگ مردم گیلان در ۸ دی سال ۸۸ را گرامی داشتند.

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2016/12/حماسه-8-دی-تالش-4.jpg

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2016/12/حماسه-8-دی-تالش-10.jpg

رودبار؛ سخنران: حجت الاسلام و المسلمین پروائی (عضو مجلس خبرگان رهبری)؛ ۸ دی ساعت ۱۰ صبح؛ مصلی

رودسر؛ سخنران: حجت الاسلام و المسلمین مهدوی (دبیر جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی استان)؛ ۸ دی پس از نماز مغرب و عشاء؛ مسجد امام حسین(ع)

فومن؛ سخنران: حجت الاسلام والمسلمین سمیعی (استاد حوزه و دانشگاه)؛ ۸ دی پس از نماز مغرب و عشاء؛ مسجد جامع

لنگرود؛ سخنران: حجت الاسلام و المسلمین پروائی (عضو مجلس خبرگان رهبری)؛ ۸ دی ساعت ۱۶؛ مسجد جامع

سیاهکل؛ سخنران: سردار حق‌بین (فرمانده لشگر عملیاتی قدس گیلان)؛ ۸ دی پس از نماز مغرب و عشاء؛ مسجد جامع

لاهیجان؛ سخنران: سردار عبدالله‌پور (فرمانده سپاه قدس گیلان)؛ ۸ دی پس از نماز مغرب و عشاء؛ مسجد جامع

آستانه اشرفیه؛ سخنران: حجت الاسلام و المسلمین روانبخش (عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی قم) ۸ دی پس از نماز مغرب و عشاء؛ مسجد ولیعصر(عج)

ماسال؛ سخنران: سردار ذوالقدر (جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص))؛ ۸ دی ساعت ۱۰ صبح؛ مسجد جامع:

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2016/12/گرامیداشت-نهم-دی-در-مسجد-جامع-ماسال-8-دی-95-ماسال-نیوز-سردار-ذوالقدر-3.jpg

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2016/12/گرامیداشت-نهم-دی-در-مسجد-جامع-ماسال-8-دی-95-ماسال-نیوز-سردار-ذوالقدر-11-667x500.jpg

بندر انزلی؛ سخنران: سردار علیزاده (رئیس مجمع عالی بسیج استان)؛ ۸ دی ساعت ۱۴؛ سالن اجتماعات دانشگاه آزاد

این خبر تکمیل می شود …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سرباز
عکسها خیلی غیر حرفه ای هستن خیلی
در حاشیه