در همایش روز خبرنگار دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

دست نیاز آقای رئیس به سمت خبرنگاران دراز شد/ فرهنگ سازی بدون کمک شما میسر نخواهد بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بنده دست نیاز به سمت شما دراز می کنم و می خواهم نگاه موشکافانه و دقیقی نسبت به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی داشته باشید.

دست نیاز آقای رئیس به سمت خبرنگاران دراز شد/ فرهنگ سازی بدون کمک شما میسر نخواهد بود

به گزارش ۸دی، همایش گرامیداشت روز خبرنگار شنبه ۱۶ مرداد ۹۵در دانشگاه علوم پزشکی گیلان واحد توسعه و مدیریت به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  برگزار شد.

یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان جایگاه و نقش خطیر خبرنگار را بسیار مهم و کلیدی خواند و  اظهار داشت :” تلفیق هنر و خلاقیت از ویژگی های خبرنگاران است. از کسی که در این عرصه کار می کند انتظار می رود که خود یک نخبه باشد و از بین زوایای مختلف خبری با خلاقیت بهترین ها را به سمع مخاطب برساند و بتواند اثرات محتمل یک خبر را کارشناسانه تحلیل و بررسی کند.

وی افزود: بنده همانطور که در جلسه ی معارفه ی خود قول داده بودم. دانشگاه نقشه ای استراتژیک و راهبردی برای حرکت در مسیری پاینده در اینده پیش خواهد گرفت و ارزومندیم تا ۱۰ سال آینده بتوانیم در میان دانشگاه های نسل سوم پیشروی این مسیر باشیم.همانطور که میدانید رتبهی علمی کشور در ابتدای سال جاری از ۵۳ جهان به رتبه ۱۶ رسید . ما معتقدیم علم باید کار آفرین باشد باید نیاز های جامعه را بشناسد و در جهت مرتفع کردن آنها بر آید.”

یوسف زاده چابک با این وعده که دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی ۱۰ سال اینده پیش رو برنامه های توسعه سلامت و پژوهشی و تأمین و ارتقاء سلامت خواهد بود گفت :”چهار ارزش است که دانشگاه برای حرکت در این مسیر پیشرفت پیش بینی کرده و خود را به آن پایبند می داند. اولین ارزش عدالت و دمین ارزش آفرینی به ذی نفعانش است. نه تنها احترام بلکه ارزش آفرینی به این معنا که ذی نفعان نیز بتوانند مشارکت فعال داشته باشند. یکی از همین ذی نفعان ما خبرنگاران هستند. در واقع جلسه امروز به این معناست که ذی نفعان برایمان مهم هستند و ما علاقه مندیم که خبرنگاران نیز در این پروسه حرکت با دقت نظر در کنار ما باشند.ارزش سوم خلاقیت و نواوری در ارائه اطلاعات و ارزش چهارم چابکی در انتقال پیام هاست.”

ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آخر با تبریک دوباره روز خبرنگار و گرامیداشت یاد خبرنگار گیلانی صارمی خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه اظهار کرد :” بنده دست نیاز به سمت شما دراز می کنم و می خواهم نگاه موشکافانه و دقیقی نسبت به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی داشته باشید. ایجاد ذهنیت های مناسب و فرهنگ سازی در بین مردم بدون کمک شما میسر نخواهد بود. و شما مانند بالهایی هستید که  اگر همکاری نکنید پرواز میسر نخواهد بود. تعهد و رسالتی که یکایک شما با بهره گیری از هنر و خلاقیت خود دارید در پیشبرد اهداف جامعه مطلوب خواهد بود.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه