شکارچی بی رحم حیات وحش توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست رودبار به دام افتاد

علی امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت با توجه به بند (ج) از ماده ۱۰ قانون شکار وصید حمل و عرضه و فروش و غیره جانوران وحشی زنده یا کشته شده ممنوع بوده و شامل ضرر و زیان محیط زیست می باشد.

شکارچی بی رحم حیات وحش توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست رودبار به دام افتاد
به گزارش ۸دی، شکارچی بی رحم حیات وحش توسط مامورین  یگان حفاظت محیط زیست رودبار به دام افتاد.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار بر اساس گزارشات واصله با اخذ حکم قضایی  به همراه عوامل انتظامی در بازرسی از یک واحد مسکونی در حوزه شهرستان لاشه یک سر خرگوش ، دم یک قلاده روباه ویک بهله پرنده شکاری تاکسیدرمی شده را کشف و ضبط کردند.

DSCN0259

گفتنی است طی اخبار  واصله مبنی بر این که شخصی در حوزه شهرستان رودبار در واحد مسکونی خود اقدام به نگهداری   گوشت و اجزا بدن حیوانات وحشی می نماید ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست رودبار با اخذ حکم قضایی به همراه عوامل انتظامی در بازرسی از این واحد مسکونی در حوزه شهرستان لاشه یک سر خرگوش ، دم یک قلاده روباه و یک بهله پرنده شکاری تاکسیدرمی شده را کشف و ضبط نمودند.

DSCN0260
 علی امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت  با توجه به بند (ج) از ماده ۱۰ قانون شکار وصید حمل و عرضه و فروش و غیره جانوران وحشی زنده یا کشته شده ممنوع بوده و شامل ضرر و زیان محیط زیست می باشد.
وی افزود  ضررو زیان هر سر خرگوش سه میلیون ریال، هر قلاده روباه هشت میلیون ریال و یک بهله پرنده شکاری (طرلان ) ششصد میلیون ریال می باشد  که  مجموع ضرر و زیان متعلقه به مبلغ ۶۱۱۰۰۰۰۰۰ ( ششصد و یازده میلیون ریال ) خواهد بود
امیری گفت  پرونده مورد نظر در مراجع قضایی در دست پیگیری می باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه