۳ همکلاسی‌ سر دوستشان را متلاشی کردند/ پلیس: والدین دانش آموزان از پزشکان معروف هستند+ تصاویر

۳ نوجوان دبیرستانی اهل ایالت فلوریدا آمریکا به اتهام مبادرت به قتل همکلاسی خود دستگیر شدند.آنها تنها به خاطر دزدیدن ماده مخدر ماری جوانا توسط همکلاسی خود، او را تا سر حد مرگ با یک اهرم آهنی مورد ضرب و شتم فرار دادند تا جایی که او در بیمارستان در شرایط بحرانی است و پزشکان مطمئن نیستند بتوانند او را نجات بدهند.

۳ همکلاسی‌ سر دوستشان را متلاشی کردند/ پلیس: والدین دانش آموزان از پزشکان معروف هستند+ تصاویر

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از دانشجو، ۳ نوجوان برای مبادرت به قتل عمد درجه اول دستگیر شدند.

پسری به نام” دیلان توماس ” ۱۷ ساله و دوست او ” جسی آمبرگر” ۱۸ ساله به همراه دختری به نام “ربکا گوتای”  ۱۸ ساله که همه از دانش آموزان دبیرستان “ساتلایت” در شهر ساحلی ” ساتلایت”واقع در ایالت فلوریدا آمریکا هستند،  قبل از رفتن به مدرسه  به همکلاسی و دوست سابق خود در پنجشنبه صبح گذشته، حمله کردند و به قصد کشت او را با اهرمی آهنی مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این پسر نوجوان با نام ” دنیل وکوویچ ” ۱۷ ساله اکنون در شرایط وخیمی به سر می برد و پزشکان مطمئن نیستند او با شدت جراحات وارد شده به سرش بتواند زنده بماند. چراکه در این باره پلیس اعلام کرد: سر این پسر قربانی به طور کامل متلاشی شده و به همین خاطر نمی‌توان عکسی وضعیت کنونی منتشر کرد.

افسر ارشد پرونده به روزنامه  ” تودی فلوریدا” گفت: این ۳ نوجوان به مدت چندین هفته برنامه ریزی کرده بودند، تا برای تلافی سرقت ماری جوانا توسط قربانی ” وکوویچ” به او حمله کنند.

او افزود: این ۳ دانش آموز صبح روز پنجشنبه، قبل از رفتن به مدرسه به خانه همکلاسی قربانی خود رفتند. پسر ۱۷ ساله” توماس” کسی بود که ” وکوویچ” را با اهرم آهنی به قصد کشت زد و دوستش ” آمبرگر” نیز او را در این حمله یاری کرد در حالی که نفر سوم به نام خانم ” گوتای” راننده ماشینی بود که هر ۳ با آن فرار کردند.

” وکوویچ” در حالی که در راه ورودی به  سمت خانه شان، در میان خونهای خود برروی زمین  افتاده بود، توسط مادرش پیدا شد و این زن بی درنگ با پلیس و آمبولانس تماس گرفت وبالای سر پسرش که غرق در خون بود ناله و فریاد می‌زد.

طبق گفته بازجویان پلیس، این ۳ نوجوان چهارشنبه شب قبل از حمله ،  یکدیگر را ملاقات کردند و برای ضرب و شتم پسر نوجوان برنامه ریزی کردند و این اعمال آنان مانند یکی از بازی‌های “جنگ و صلح” رایانه‌ای بوده است.

طبق گفته پلیس، ” گوتای” و “توماس” هر دو از فرزندان پزشکان معروف فلوریدا هستند که اکنون متهم به قتل شدند. والدین آنان هرگز تصور نمی‌کردند که فرزندانشان چنین جنایت هولناکی را رقم بزنند و هم اکنون در تلاشند تا با رایزنی رای دادگاه را تغییر دهند.

هر ۳ مدرسه شهر ساحلی ” ساتلایت”  بعد از این حادثه،به طور موقت در اختیار پلیس گذاشته شدند تا آنها بتوانند مظنونین را پیدا کنند.ماموران پلیس سرانجام با استفاده از سرنخهای بسیاری توانستند این ۳ نوجوان فراری را در مناطق جنگلی دستگیر کنند.

همچنین در شبکه های اجتماعی ، بچه های مدرسه از ” ربکا گوتای” که در این حادثه تنها راننده بود دفاع کردند و گفتند او نباید دستگیر شود در حالی که به عقیده پلیس او نیز در این حادثه شریک جرم محسوب می شود.

تا مشخص شدن اوضاع جسمی” وکوویچ” این که آیا زنده می ماند یا نه،محاکمه این ۳ نوجوان در حالت تعلیق است و اکنون بدون قبول هیج گونه وثیقه ای در زندان فلوریدا نگهداری می شوند و ۳ مدرسه ” ساتلایت”  در غم اندوه فراوانی فرو رفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه