سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

“شهرداری آستارا” تیم بی حاشیه ای است/ هزینه های پخش زنده بازی را “پاس همدان” برعهده گرفت!

حسن اشجاری گفت: با هماهنگی سرمربی تیم فوتبال پاس همدان، مقرر شد بازی به صورت پخش مستقیم از شبکه استانی باران انجام شود و تمامی هزینه های پخش زنده بازی را تیم فوتبال پاس همدان عهده دار شد.

“شهرداری آستارا” تیم بی حاشیه ای است/ هزینه های پخش زنده بازی را “پاس همدان” برعهده گرفت!

به گزارش ۸دی، حسن اشجاری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه دیدار مهم شهرداری آستارا با تیم فوتبال پاس همدان از مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور و بازی رفت امروز یکشنبه از ساعت ۱۸ و سی دقیقه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود اظهار کرد: این بازی به صورت زنده از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

اشجاری با بیان اینکه به دلیل هزینه بالای پخش زنده و نبود شرایط و بودجه مالی برای این موضوع، تیم فوتبال شهرداری آستارا هیچ وقت بازی های خود را به صورت زنده نداشته و کاملا فوتبالی تا این مرحله بالا آمده است افزود: از هواداران تیم فوتبال شهرداری آستارا درخواست دارم بر اساس مقررات بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی و بحث بیماری کرونا از ورود به استادیوم خودداری کرده و از طریق شبکه باران این بازی را تماشا کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با انتقاد از مصاحبه مدیر عامل باشگاه پاس همدان مبنی بر اینکه تیم شهرداری آستارا مخالف پخش زنده این بازی است ابراز کرد: مدیر عامل باشگاه پاس همدان ندانسته و بدون هماهنگی با سرمربی تیم خود این اظهار نظر را کرده بوده که کاملا اشتباه است.

وی گفت: با هماهنگی با سرمربی تیم فوتبال پاس همدان، مقرر شد بازی به صورت پخش مستقیم از شبکه استانی باران انجام شود و تمامی هزینه های پخش زنده بازی را تیم فوتبال پاس همدان عهده دار شد.

اشجاری با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا تیم بی حاشیه ای است که فوتبال بازی میکند و تا مرحله پلی آف، فوتبالی بالا آمده است گفت: امیدواریم در بازی رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به غیر از بحث فوتبالی در داخل زمین، این دیدار مهم هیچ حاشیه ای نداشته باشد که رفاقت ما برای فوتبال به هم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در ادامه تصریح کرد: فوتبال تمام می شود و این رفاقت و دوستی های ورزشی است که می مانند.

وی با اشاره به اینکه اردوی سه روزه ای را قبل از بازی رفت در بندر انزلی و با هدف آشنایی با شرایط زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی انزلی برپا کرده ایم، تا به شرایط مسابقه نزدیک شویم افزود: همه چیز خوب است و یک بازی خوب فوتبالی را ارائه خواهیم داد.

لازم به ذکر است دیدار رفت ۲ تیم یکشنبه سی‌ام شهریورماه جاری به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز ششم مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج همدان انجام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه