سپیدرود1 تراکتور سازی0؛

فرار بزرگ شاگردان کریمی از منطقه سقوط

تیم سپیدرود تبریز مقابل تراکتور سازی تبریز با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

فرار بزرگ شاگردان کریمی از منطقه سقوط

به گزارش ۸دی، تیم های سپیدرود رشت و تراکتور سازی تبریز از سری رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

گل تیم سپید رود توسط محمد غلامی در دقیقه ۲۵ به ثمر رسید.

داور این دیدار به میثم تهیدست در دقیقه ۷ از تیم سپیدرود و محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه ۲۸ از تیم تراکتور سازی کارت زرد نشان داد.

ترکیب سپیدرود رشت: ایمان صادقی، میثم فردوسی، توحید غلامی، عماد میرجوان، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان زاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی

ترکیب تراکتور سازی تبریز: جوردی آلمیدا، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده ، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، علی طاهران ، مهدی مهدی پور،مهدی کیانی،محمد ابراهیمی ، محمدرضا آزادی و ارسلان مطهری

شرح گل:

گل تیم سپید رود رشت: جوردی مارتینز توپ را به عارف آغاسی پاس داده و این بازیکن با اشتباه در ارسال مواجه شده و توپ توسط محمد غلامی قطع شده و در اختیار عماد میرجوان در مقابل دروازه قرار گرفته و در ادامه توپ بار دیگر در اختیار غلامی قرار داده و این بازیکن با شوت زیبایی توانست گل تیمش را در دقیقه ۲۵ به ثمر برساند.

 

 

دقایق حساس:

عماد میرجوان در دقیقه ۵ این دیدار در محوطه جریمه تراکتور سازی صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن از بالای دروازه با فاصله از تیرک به بیرون رفت.

عماد میرجوان و حسین ابراهیمی در داخل محوطه شش قدم تراکتور سازی یک و دوی داشتند که توپ در نهایت به بیرون فرستاده شد.

محمد رضا آزادی در دقیقه ۱۹ این دیدار از روی خط هجده قم سپیدرود رشت شوت زد که توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.

محسین ابراهیمی در دقیقه ۳۷ این دیدار با ضربه شروع مجدد توپ را به سمت دروازه تیم میهمان ارسال کرده که توپ در اختیار جوردی مارتینز قرار گرفت.

محمد رضا آزادی از سمت چپ زمین مسابقه به سمت دروازه سپید رود رشت حرکت کرد مه شوت سر ضربه او در اختیار دروازه بان تیم میزبان قرار گرفت.

ارسلان مطهری در دقیقه ۴۰ این دیدار شوت غافلگیرانه این به سمت دروازه سید رود رشت زد که توپ در دستان ایمان صادقی قرار گرفت.

فرار محمدرضا آزادی در دقیقه ۵۵ از قلب دفاع سپیدرود رشت باعث شد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم میزبان قرار بگیرد که توپ پس از تکل ایمان صادقی راهی اوت شد.

ارسلان مطهری در دقیقه ۶۶ به داخل محوطه جریمه سپیدرود رشت نفوذ کرده و دروازه بان این تیم را نیر جا گذاشت. در ادامه شوت ارسلان مطهری را میثم تهی دست توانست از روی خط به بیرون بفرستد.

محمد ایران پویان در دقیقه ۷۲ قصد گلزنی داشت که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه سپید رود به بیرون رفت.

ارسلان مطهری در دقیقه ۷۴ در موقعیت تک به تک با ایمان صادقی قرار گرفت که در فاصله کمی نسبت به دروازه، توپ با تکل علیرضا نورمحمدی راهی اوت شد.

شوت محمد ابراهیمی در دقیقه ۷۵ از روی ضربه ایستگاهی را ایمان صادقی راهی اوت کرد.

پویا نزهتی در دقیقه ۷۷ صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن با فاصله کمی راهی اوت شد.

امیر ارسلان مهطری در دقیقه ۸۱ در داخل محوطه جریمه در موقعیت حساس قرار گرفته بود که با دریبل علیرضا محمدی را از سر راه برداشته و در ادامه نیز شوت محکم این بازیکن توسط ایمان صادقی مهار شد.

ضربه سر ارسلان مهطری در دقیقه ۸۲ این دیدار با تیرک افقی دروازه برخورد کرده و راهی اوت شد.

گفتنی است، تیم سپید رود با این نتیجه در جدول رده بندی ۲۹ امتیازی شده و به فاصله ۵ امتیازی منطقه سقوط قرار گرفت تا با خیالی راحت در انتظار دو دیدار باقیمانده باشد.

 

گزارش تصویری این مسابقه را از اینجا ببینید

منبع: نود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه