نماینده مردم تالش، رضوانشهر، ماسال در مجلس:

نان مسئولین از جیب محرومین است/ زمانی‌که از محرومیت منطقه صحبت کردم مرا مسخره کردند

نماینده تالش گفت: ۳۳ سال از این انقلاب گذشته بود که من آمدم، در حویق بخشدار، در شهرستان فرماندار و نمایندگانی داشتیم که از فقر کوهستان خبر داشتند.

نان مسئولین از جیب محرومین است/ زمانی‌که از محرومیت منطقه صحبت کردم مرا مسخره کردند

یه گزارش ۸دی به نقل از فارس، محمود شکری در بازدید از اردوی جهادی در مناطق رستایی حویق تالش، با اشاره به اینکه  هرکسی در این جایگاه جهادی نمی‌آید اظهار داشت: روزبه‌روز دنیازدگی انقلاب را تهدید می‌کند و شیطان افزایش می‌یابد و روستاهای فقیر ما فقیرتر و مردم محروم ما محروم‌تر می‌شوند و دزدان دست در جیب سرمایه‌داران نمی‌کنند چون می‌دانند که آن‌ها پشتوانه دارند.

وی بابیان اینکه دزدان، مافیاها، نادانان و شیطان‌صفت‌ها دست در جیب همین محرومان می‌کنند گفت: محرومیت واقعی در همین شهرهای غرب گیلان قابل‌رؤیت است، مردم این مناطق به هیچ‌چیزی دسترسی ندارند و واقعاً گل فرمانداران آقای مهدوی است که از ایثار و فداکاری ایشان نمی‌شود زیاد تعریف کرد زیرا زمانه‌ای شده است که اگر از خوب‌ها تعریف کنید آن‌ها را می‌فرستند خانه و در را هم بر روی آن‌ها می‌بندند و درراه هم گل می‌گیرند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر، ماسال در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فاصله گرفتن از خداوند سرآغاز همه گرفتاری‌ها است گفت: خداوند پیامبر را فرستاد که راه چپ و راست را نشان دهد بعد از ۱۴۰۰ سال امام هم آمد همان راه را نشان داد و گفتند که در دنیایی که استکبار آمده برای خودش شرق و غرب درست کرده است در اینجا یک‌کلام می‌تواند با آن‌ها مبارزه کند و پیروز شود و آن‌هم حرف خداست که هیچ قدرتی حریف آن‌ نیست.

شکری گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند که الآن حکومت اسلامی است همه اسلامی هستند  آن روزی که داعشی‌ها در مجلس آمدند و مردم را به رگبار گلوله بستند من به بعضی از این آقایان فراکسیون قومی که نماینده دولت هستند و نماینده ملت نیستند و حرف ملت را نمی‌زنند گفتم دوست عزیز این داعش آمد سوا کرد که تو اصول‌گرا هستید یا اصلاح‌طلب؟ گفتند نه نپرسید.

وی بابیان اینکه در آن  روز همه را کشتند به هیچ‌کس نگاه نکردند گفت: همه را کشتند به خانم و آقا، پیر، جوان رحم نکردند و همه را به رگبار بستند و هیچ سؤال نکردند که حامی دولت هستید یا نیستید و یا نماینده هستید یا نماینده نیستید.

شکری افزود: دشمن در حال نفوذ است تا راهی پیدا کند و به هیچ‌کس هم رحم نمی‌کند وقتی‌که امام رضا (ع) و سایر ائمه (ع) رحم نکردند آن‌هایی که خدایی بودند روی زمین آیا به من و شما رحم می‌کنند؟

وی با اشاره به اینکه این دوستان زمان خوبی به این منطقه  آمدند افزود: من خودم سه سال با همین مسئولین نظام جمهوری اسلامی جنگیدم تا بگویم که این منطقه واقعاً هشت شهید دارند و والدین شهدا را تا قبرستان پایین با اسب و قاطر می‌برند و پیر شدند دیگر طاقتی ندارند که پیاده بروند و به فرزند شهید خود سری بزنند اما من را مسخره می‌کردند.

شکری با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی مسئول آن‌همه مدعی خدمت به مردم محروم هستند بیان کرد: ۳۳ سال از این انقلاب گذشته بود که من آمدم که در همین حویق بخشدار داشتیم و در شهرستان فرماندار داشتیم و نمایندگانی هم داشتیم و از فقر کوهستان خبر داشتند.

شکری افزود: ۲۰ هکتار شالیزار داریم و این دروغ‌ها سر هم نکنید که خیال کنیم که شکری اصلاً خبر ندارد، آقایان می‌دانند که آبرو گذاشتیم که تا به اینجا رسید هنوز اول راه است و از این بدتر هم داریم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر، ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش کرگانرود آقای فرماندار در جریان است هفت روستا آنجا است که جاده ندارد و مسئولین را با اسب و قاطر دو سال پیش آنجا بردند و صورت‌جلسه شده اما هنوز قدمی برنداشته شده است.

وی بابیان اینکه نان مسئولین از جیب محرومین به دست می‌آید گفت: به اسم محرومین کاسبی می‌کنند و من در روز تولد امام رضا (ع)  حرف حق را در جمع مردم ولایت مدار و محروم نزنیم کی باید بزنیم و من واقعیت‌ها رو می‌گویم حالا می‌خواهند من را ببرند در یک زندان در را هم تخته بکنند.

شکری با اشاره به اینکه امام به ما یاد داد که حرف خدا و مردان خدا را بزنیم، افزود: با شیطان‌ هم مبارزه می‌کنیم و راه مشخص است و یکی از اصول اساسی امام رسیدگی به امورات مردم در هر کجایی که باشند به‌ویژه اگر محروم باشند و محرومیت‌زدایی یکی از اصول نظام انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر، ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: مشابه همین روستاها در شرق گیلان در روستای دیلمان قابل‌مشاهده است مگر قانون منابع طبیعی متفاوت است یک قانون وجود دارد اگر سردار حزنی عزیز و این گروه جهادی ایثار نمی‌کردند و به اینجا نمی‌آمدند هیچ اقدامی در این روستا صورت نمی‌گرفت.

شکری گفت: هرکسی بخواهد به سپاه حمله کند بدانید که به خودش حمله کرده است و قطعاً در دامن شیطان است زیرا که امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود و هرکسی به جایگاه رهبری و ولایت حمله بکند در دامن شیطان است شک نکنید.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر، ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: یک تحریم روسیه را امضاء کردند روسیه به هم خورد زیر رو شد ۳۸ سال است که در تحریم هستیم اما مقاومت می‌کنیم و خدا پای این ملت است ، نظامی است که با کسی تعارف ندارد.

شکری گفت: در کتاب خانم کلینتون نوشته‌شده است که هر طرحی را ۱۰ سال طرح و برنامه‌ریزی کردیم که جمهوری اسلامی را ساقط بکنیم اما یک رهبری آنجا نشسته است که دست ما را می‌خواند و با یک سخنرانی همه نقشه‌های ما را باطل می‌کند نمی‌گوید دولت جمهوری اسلامی  بلکه می‌گوید یک رهبری که در اتاق خود نشسته است و تمام برنامه‌های ما را به هم می‌ریزد.

وی بابیان اینکه برخی مسئولین دست در جیب مردم می‌کنند گفت: آرد را با هزار زحمت دستور گرفتیم و تا این منطقه آوردیم اما سرانه کیلوی ۱۲ کیلو تفاوت هر گونی ۳۰ هزار تومان است این کجا است؟

نماینده تالش بزرگ افزود: این جوانان بسیجی به تبعیت از سخنان رهبری و باهمت و پشتیبانی سپاه به کمک دولت‌مردان آمدند و سپاه برای محرومیت‌زدایی قدم برداشته است  چون باید روستاها را حفظ کرد زیرا  تولید در روستاها است و باید در روستا بمانند و تولید کنند تا شهر رونق داشته باشد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه