نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

پیروزی در موصل نتیجه اقدام مشترک نیروهای ایرانی و عراقی بود/ مدیریت این منطقه ربطی به آمریکایی ها ندارد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی لازمه دفاع از ارزش های اسلامی در کشور های مسلمان نشین را قدرت ایران در منطقه برشمرد و گفت: ایران با قدرت در مقابله با تهدیدات فرامنطقه ای نیز ایستادگی می کند.

پیروزی در موصل نتیجه اقدام مشترک نیروهای ایرانی و عراقی بود/ مدیریت این منطقه ربطی به آمریکایی ها ندارد

ذبیح نیکفر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ایران را کشوری قدرتمند در منطقه نام برد و اظهار داشت: آنچه که باید مورد توجه و عنایت همگان قرار گیرد، قدرت ایران در منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه بعضی از کشور ها با اقدامات و اظهارات سخیف خود علیه ایران هستند، افزود: وقتی وزیر امور خارجه کشوری در اظهارات خود بیان می کند که ما جنگ را در داخل کشور ایران می کشانیم نمی شود با آنها در قدرت، مواضع مشترکی داشته باشیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مواضع نظامی معیار ها و شاخص هایی داریم که تکلیفمان با دشمنان و کسانی که زیاده خواه هستند، روشن است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه باید قدرت منطقه باشیم، اظهار کرد: اگر منطقه مایل است که روی قدرت ایران حساب باز کند و از آن در مقابل بدخواهان اسلام مثل آمریکا و اسرائیل بهره ببرد، به آینده و به مقابله با تهدیدات فرا منطقه که معمولا علیه ما می شود امیدوار باشد.

نیکفر به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه منطقه خاورمیانه هیچ ربطی به کسانی که در فرا منطقه ای هستند ندارد، بیان کرد: مدیریت این منطقه ربطی به آمریکایی ها ندارد و ما در مقابل تهدیدات فرا منطقه ای ایستادگی خواهیم کرد.

وی لازمه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب در سرزمین های مسلمان نشین را مستلزم قدرتمند بودن ایران در منطقه دانست و گفت: حملات موشکی ما به داعش در دیرالزور و پیروزی هایی که در موصل که اقدامی مشترک بین مستشاران ما و نیروهای عراقی بود نشان داد که ما برای قدرت منطقه ای شدن مقابل هر تهدیدی از داعش می مانیم و لازمه آن این است که قدرت اول منطقه باشیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به همکاری کشور های منطقه در مقابل با تهدیدات فرا منطقه ای تاکید کرد و گفت: منطقه باید ما همکاری کند تا برای مقابله با تهدیدات فرا منطقه ای بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه