درخواست رئیس شورای شهر لاهیجان از فرمانداران گیلان؛

گیلان را از فاجعه زیست محیطی نجات دهید

خدایگانی گفت: از کلیه مسئولین میخواهم برای نجات گیلان از این فاجعه زیست محیطی دست به دست هم دهند و این مشکل را حل نمایند.

گیلان را از فاجعه زیست محیطی نجات دهید

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در اولین جلسه شورای شهر  لاهیجان در سال ۱۳۹۶، ضمن عرض تبریک سال نو به همشهریان فهیم لاهیجانی ، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری گفت:
از تلاش و زحمات کلیه مسئولین و کارکنان ادارات، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، اصناف و همه همشهریان عزیز که باعث شدند در ایام نوروز، شهر لاهیجان میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشد، تشکر و قدردانی کرد.
وی رضایتمندی مسافران از اقامت خود در شهر لاهیجان را ناشی از فرهنگ بالای مردم لاهیجان عنوان و افزود: افزایش چندین برابری مسافران نوروزی گویای این مهم است و توجه به بحث جذب توریسم در سراسر دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: کمک به جذب توریسم در واقع افزایش اشتغال و گردش بیشتر اقتصادی جامعه را به همراه دارد و همانگونه که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر همواره بر این موضوع تأکید داشته اند، می بایست همه مسئولین دست به دست هم دهند و در جهت شکوفایی هر چه بیشتر اقتصادی جامعه تلاش کنند.
حسینعلی خدایگانی دستاوردهای امروز شهر لاهیجان را حاصل تلاش چندین ساله تیم مدیریت شهری بویژه شهردار لاهیجان و اهتمام یکایک اعضای شورا عنوان و افزود: هرچند ما نیز معتقدیم که شهر لاهیجان در آن جایگاه ایده آل خود قرار ندارد ولی خدمات انجام شده با توجه به وسع و بودجه شهرداری و امکانات موجود فراهم شده و اعضای شورای اسلامی شهر در این چند سال همواره تلاش نموده اند با وفاق و همدلی، آنچه را که به صرف و صلاح شهر و شهروندان بوده در نظر گیرند.
وی در همین خصوص از اعضای شورا خواست با عنایت به ماه های پایانی دوره چهارم شورا، همچون گذشته با پشتکار و همدلی حامی شهرداری در اجرای پروژه های خدماتی باشند و تا آخرین روزی که بعنوان منتخب مردم هستند، از فرصت خدمت رسانی به شهر و شهروندان استفاده نمایند.
رئیس شورای اسلامی استان گیلان با اشاره به تلاش های فراوان به جهت حل مشکل زباله در استان گیلان و عدم تحقق این موضوع تاکنون، اظهار داشت: زباله باعث تخریب سرسبزترین استان‌های شمالی کشور شده است و متأسفانه امروز شاهد هستیم که انباشت زباله و عدم امحاء صحیح زباله های شهری در شهرهای استان گیلان باعث از بین رفتن محیط زیست و آسیب های جدی در این زمینه شده و این موضوع با صدور بخشنامه و دستور العمل قابل حل نمی باشد و حجم انبوه زباله در حاشیه دریا و جنگل در حال از بین بردن محیط زیست و متعاقب آن سلامت افراد است.
وی گفت: انباشت زباله در جنگل ها و طبیعت استان های شمالی از مرز فاجعه گذشته است و این زباله ها بهترین فضاها و چشم انداز جنگل ها و طبیعت استان های شمالی را تهدید می کنند.
وی به نمایندگی از افزون بر هفت هزار خانواده شورای شهر، روستا و بخش در استان گیلان، از کلیه فرمانداران ، شهرداران و همه مسئولین استان گیلان تقاضا نمود، به جهت نجات استان گیلان از این فاجعه زیست محیطی دست به دست هم دهند و با استمداد از مدیران کشوری این مشکل را حل نمایند.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری در ایام نوروز ، از شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری لاهیجان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه