روز شمار تاریخ ترور در ایران / 19 آبان؛؛

ترور ۷ نفر در سراسر کشور / ۲ نفر از عشایر سیستان هم ترور شدند

گذری در تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد که نوزدهم آبان ماه سالروز ترور تعدادی از مردم ایران اسلامی توسط عناصر آمریکایی گروهک منافقین است

ترور ۷ نفر در سراسر کشور /  ۲ نفر از عشایر سیستان هم ترور شدند

به گزارش ۸دی، گذری در تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که نوزدهم آبان ماه سالروز ترور تعدادی از مردم ایران اسلامی توسط عناصر آمریکایی گروهک منافقین است:

مهاباد:

شهریار محمدزاده ۱۹ آبان ۱۳۵۹ در حالی که پدر سه فرزند بود در مهاباد مورد اصابت گلوله توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرار گرفت و به شهادت رسید. وی متولد ۱۳۱۷ ارومیه بود و به شغل رانندگی اشتغال داشت.

ایرانشهر:

سید محمد فولادی از عشایر زاهدان بود و در حالی که چهار فرزند داشت نوزدهم آبان ماه ۱۳۷۳ در ایرانشهر مورد اصابت گلوله توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) قرارگرقت و به شهادت رسید. وی متولد دوم مهر ماه سال ۱۳۰۵ بود.

کوت بال آزادی ۱۹ آبان ۱۳۷۳ در حالی که پدر سه فرزند و کارمند یکی از ادارات زابل بود بر اثر اصابت گلوله از سوی نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در ایرانشهر به شهادت رسید.

حامد کردنیا از عشایر سیستان و بلوچستان بود و ۱۹ آبان ۱۳۷۳ در ایرانشهر مورد اصابت گلوله از سوی نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) قرار گرفته و به شهادت رسید. وی اول شهریور ماه ۱۳۵۴ متولد شد.

مرودشت:

منصور زارعی ۱۹ آبان ۱۳۶۴ در حالی که در کسوت پاسداری بود در جریان یک عملیات تروریستی بمب گذاری توسط تروریستها در مرودشت به شهادت رسید. وی متولد ۲۰ تیرماه ۱۳۴۴ بود.

کرمانشاه:

کاکامراد عزیزی ۱۹ آبان ماه ۱۳۵۸ در حالی که پدر سه فرزند بود بر اثر اصابت گلوله نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در شهر کرمانشاه به شهادت رسید. وی متولد ۷ خرداد ماه سال ۱۳۳۲ و کارمند یکی ازادارات شهر کرمانشاه بود.

تبریز:

اصغر نادرخانی ۱۹ آبان ۱۳۶۰ در حالی که به قالیبافی اشتغال داشت بر  اثر اصابت گلوله از سوی نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید. وی متولد اول فروردین ماه ۱۳۴۰ بود و سواد خواندن و نوشتن نداشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه