حق بیمه مددجویان سیاهکل تا زمان بازنشستگی پرداخت می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل گفت: واحد درمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویانی که اقدام به دریافت وام خوداشتغالی و اجرای صحیح آن می‌کنند را تا زمان بازنشستگی واریز می‌کند.

حق بیمه مددجویان سیاهکل تا زمان بازنشستگی پرداخت می‌شود

به گزارش ۸دی، قباد حسنی اظهار داشت: تعداد ۵ خانوار از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیاهکل که با اجرای طرح خودکفایی و واریز حق بیمه از سوی کمیته امداد این شهرستان، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته بودند، با به‎نصاب رسیدن سال‌های واریز حق بیمه، بازنشسته شده و مستمری مادام العمر سازمان تامین اجتماعی برای آن‌ها برقرار شد.

وی تصریح کرد: واحد درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) برای برخی از مددجویان واجد شرایط، که با تلاش و استفاده از راهنمایی‎های کارشناسان خودکفایی امداد، اقدام به دریافت وام خوداشتغالی و اجرای صحیح آن می‌کنند، حق بیمه تأمین اجتماعی را تا زمان بازنشستگی واریز می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل تصریح کرد: تا کنون، تعداد ۳۸۶ خانوار از مددجویان سیاهکلی، با این خدمت امداد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند و به‌تدریج مانند این ۵ خانوار، بازنشسته و از تمام مزایای این سازمان برخوردار خواهند شد.

وی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه کمیته امداد به کارفرمایانی که مددجویان امداد را به عنوان کارمند یا کارگر استخدام کنند، هدیه ویژه‌ای دارد، گفت: این نهاد تا دو سال حق بیمه این دسته از مددجویان را به جای کارفرمایشان واریز خواهد کرد.

حسنی افزود: از همشهریان محترم درخواست می‌شود، موضوع را به کارفرمایان و افراد نیازمند به نیروی کار خوب اطلاع‌رسانی کنند تا ضمن ایجاد اشتغال برای همشهریان محروم خود، در اجر معنوی توانمندی آن‌ها و نیز رفع و ریشه‌کنی محرومیت از شهرستان و نیز در عملی خیر خواهانه سهمی داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل خاطرنشان کرد: از کارفرمایان و کارآفرینان شهرستان سیاهکل نیز دعوت می‌کنم تا برای یافتن نیروی کار شایسته، متعهد و دارای مهارت با کارشناسان واحد خودکفایی امداد سیاهکل باشماره تلفن ۵۰۳۵ ۴۲۳۲ مشورت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه