برای نخستین بار در کشور، کتاب جامع و مصور شیرخوارگان حسینی درگیلان منتشرمی شود

مسئول هیأت روضات الحسین (علیه السلام) رشت از انتشارکتاب جامع و مصور شیرخوارگان حسینی با استفاده از ذوق هنری عکاسان سراسرکشورخبرداد.

برای نخستین بار در کشور، کتاب جامع و مصور شیرخوارگان حسینی درگیلان منتشرمی شود

به گزارش ۸دی،به نقل ازپرنیان گیل رضا ثقتی، مسئول هیأت روضات الحسین (علیه السلام) اظهار کرد: این هیأت در نظر دارد برای نخستین بار در کشور، کتاب جامع و مصور شیرخوارگان حسینی که صحنه های اثرگذار و بی نظیر از عشق و ارادت به آستان مقدس ائمه اطهار علی الخصوص شهدای دشت کربلا و شهید شش ماهه حضرت علی اصغر (علیه السلام) و بصیرت عاشورایی مادران در آن به ثبت رسیده را چاپ و منتشر نماید.

ثقتی ادامه داد: لذا از عکاسان سراسر کشور، خصوصا عکاسان استان و شهر رشت دعوت می شود ضمن حضور در این همایش، با استفاده از ذوق هنری خود به ثبت لحظات ناب آن بپردازند.

وی تصریح کرد: افراد علاقمند تا پایان محرم امسال یعنی ۲۱ آبان ۹۴ فرصت دارند تا حداکثر سه اثر منتخب خود را به آدرس الکترونیک photo@rozat.ir ارسال نمایند.

به گفته ثقتی؛ عکس های ارسالی باید در فرمت jpeg و سایز طولی ۱۰۰۰ پیکسل با رزولوشن ۷۲dpi و حجم کمتر از ۴۰۰ کیلوبایت باشد که پس از داوری و در صورت پذیرفته شدن اثر، فایل اصلی عکس از صاحب اثر دریافت خواهد شد.

وی ضمن دعوت مجدد از عکاسان برای شرکت در این فراخوان و حضور فعال در گردآوری این مجموعه ارزشمند، خاطرنشان کرد: آثار برگزیده به نام صاحبان اثر در نخستین کتاب مصور شیرخوارگان حسینی به چاپ می رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه