هیات مدیره ملوان دنبال حل مشکلات مالی است/ به بازیکنان حق می‌دهم

مدیرعامل باشگاه ملوان با تاکید بر اینکه مشکلات مالی انگیزه را در بازیکنان از بین می برد، گفت: هیات مدیره باشگاه ملوان با جدیت به دنبال حل مشکلات مالی است تا بازیکنان به مطالبات خود برسند.

هیات مدیره ملوان دنبال حل مشکلات مالی است/ به بازیکنان حق می‌دهم

به گزارش ۸دی به نقل از مهر، مسعود رضائیان با اشاره به لغو اردوی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در تهران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این اردو بنابر تصمیم کادرفنی لغو شده و بر اساس این تصمیم ترجیح داده شد بازیکنان در انزلی به تمرین ادامه دهند. بدنسازی مستمر و اعزام تیم به محلی درخارج از خانه علاوه بر سختی‌های خاص خود، هزینه مازادی را نیز بر دوش باشگاه می‌گذارد.

وی با بیان اینکه ایجاد وقفه در بازی ها و تعطیلی مداوم لیگ، برای هر باشگاه تبعات خاصی دارد، تصریح کرد: با تعطیل شدن لیگ امکان خروج از شرایط ایده‌آل برای هر تیمی وجود دارد ولی تیم‌هایی که دچار محرومیت یا مصدومیت بازیکن شده و نیاز به ریکاوری و آماده‌سازی تیم دارند، از این تعطیلی بهره می‌برند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با تاکید براینکه درهیچ کدام از لیگ‌های اروپایی چیزی به عنوان تعطیلی وجود ندارد، تاکید کرد: علیرغم اینکه تعطیلات یکباره لیگ، به ضرر تیم‌ها است اما اینگونه زمان‌ها فرصتی مناسب برای تیم‌هایی است که در آغاز فصل، زمان لازم را جهت آماده‌سازی تیم در اختیار نداشتند.

وی اضافه کرد: خروج از دور مسابقات و بازگشت مجدد به لیگ، هماهنگی لازم در تیمها را از بین برده و زمان مضاعفی برای بازگشت به شرایط ایده آل مورد نیاز است.

رضائیان با اشاره به اینکه تیم ملوان درگذشته دارای الگویی خاص بوده، اظهار کرد: ملوان دارای مشکلات دوگانه است چرا که در دو سال اخیر با واگذاری سهام ملوان به بخش خصوصی، الگوهای این تیم نیز بر هم خورده و نه تنها نتوانسته خود را به تیم‌های دیگر برساند بلکه روش مقابله با روزهای سخت را نیز فراموش کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی موجود بی‌حوصلگی و بی انگیزگی را در بازیکنان به‌وجود آورده، اضافه کرد: اینکه به بازیکنی گفته شود بدون پول با تمام وجود بازی کند، اگر هم بخواهد نمی‌تواند و بازیکنان هم حق دارند ناراحت باشند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با تاکید بر اینکه برای کمک به بازیکنان و تقویت روحیه مقاومت درآنها تمام تلاشم را به کار می‌گیرند، گفت: در تیم نفت مسجدسلیمان، شرایط امروز ملوان را تجربه کرده است. من نمی‌توانم قولی بدهم که بعد انجام نشود اما هیات مدیره با جدیت تمام به دنبال رفع مشکلات مالی باشگاه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه