سپاه یار دوازدهم صدا و سیما است/ امیدوارم گروه تلویزیونی بسیج فعال تر از گذشته عمل کند

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاره به اعلام آمادگی سپاه برای همکاری با صدا و سیما اظهار داشت: صدا و سیما را مجموعه ای در خط مقدم جنگ نرم است که در حال جنگ با رسانه های بیگانه می باشد.

سپاه یار دوازدهم صدا و سیما است/ امیدوارم گروه تلویزیونی بسیج فعال تر از گذشته عمل کند

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، ظهر امروز سه شنبه فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از همراهان با حضور در سازمان صدا و سیما استان گیلان، با عاطفی رئیس مرکز بسیج صدا و سیما کشور و طلوعی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاره به اعلام آمادگی سپاه برای همکاری با صدا و سیما اظهار داشت: صدا و سیما را مجموعه ای در خط مقدم جنگ نرم است که در حال جنگ با رسانه های بیگانه می باشد.

سردار عبدالله پور به تشکیل ستاد کنگره ی شهدای استان اشاره کرد و اضافه کرد: به کمک های شایان شما عزیزان در مرکز صدا و سیمای گیلان جهت تولید آثار فاخر درباره شهدای استان نیاز داریم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه ان شاالله در کنار هم بتوانیم باسرعت بیشتر منویات آقا را در جامعه پیاده سازی کنیم، تاکید کرد: بسیج سازندگی با تمام امکانات در خدمت صدا و سیمای مرکز گیلان است و به جهت پوشش سراسری آنتن دهی در سراسر استان با تمام توان خود در خدمت صدا و سیما است و در واقع یار دوازدهم صداوسیما است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم گروه تلویزیونی بسیج فعال تر از گذشته و قدرتمند عمل کند و در این زمینه هر کمکی که در توان ما باشد انجام خواهیم داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه