خود را از بسیاری از گیلانی ها، گیلانی تر می دانم

مدیرکل سابق صدا و سیمای گیلان گفت: با تاکید بر اینکه من خود را از بسیاری از گیلانی ها؛ گیلانی تر می دانم؛ افزود: در مدت حضور خود در صدا و سیمای مرکز با دو دولت و چهار استاندار همکاری داشته ام.

خود را از بسیاری از گیلانی ها، گیلانی تر می دانم

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، محسن نصر پور مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برنامه ها و عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان در هشت سال گذشته اظهار داشت : ارائه برنامه ها پر محتوا و توجه به ذائقه مخاطب همواره باید مورد توجه تهیه کنندگان بر نامه ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه من خود را از بسیاری از گیلانی ها؛ گیلانی تر می دانم؛ افزود: در مدت حضور خود در صدا و سیمای مرکز با دو دولت و چهار استاندار همکاری داشته ام و همواره صدا و سیمای مرکز گیلان در شرایط بحران یا رو یاور مسئولان بوده است و از میان می توان به بحران برف و کم آبی در استان اشاره کرد.

نصر پور با اشاره به اینکه خدمت صادقانه همواره باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد تصریح کرد: رسانه ها در فرهنگ سازی و ایجاد تحول در جامعه بسیار اثر گذارند و با توجه به هجمه هایی که از سوی دشمنان در حوزه فرهنگی وجود دارد رسانه ها باید به تولید محتوا در تهیه برنامه ها توجه کنند.

لازم به ذکر است محسن نصر پور در این مراسم به عنوان مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه