شایعه حضور خواننده لس آنجلسی با وساطت سیدحسن خمینی!

مدتی‌ است که شایعه حضور خواننده‌های لس آنجلسی به ایران بر سر زبانها افتاده، در روزهای اخیر هم شایعه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران در سایتهای خبری منتشر شده است. این شایعات با گفتگوی دوست صمیمی این خواننده قوت گرفت.

شایعه حضور خواننده لس آنجلسی با وساطت سیدحسن خمینی!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بلاغ، مدتی‌ است که شایعه حضور خواننده‌های لس آنجلسی به ایران بر سر زبان‌ها افتاده، در روزهای اخیر هم شایعه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران در سایت‌های خبری منتشر شده است.

nf00125317-1
این شایعات با گفت‌وگوی دوست صمیمی این خواننده قوت گرفت؛ داوود ناقور در گفت‌وگو با «هفته نامه تماشاگران» بیان کرد: «مدت زیادی‌ست که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است؛ با سیدحسن خمینی هم در این باره حرف زدیم ولی من اعتقاد دارم نباید کاری کنیم که موضوع حساسیت‌زا باشد.»این شایعات در حالی‌ست که این خواننده در مدت زمانی که در خارج از ایران حضور داشته موارد غیراخلاقی فراوانی را در کارنامه خود داشته است، حضور این افراد به فضای فرهنگی و هنری کشور آسیب‌های جدی را به‌دنبال خواهد داشت.

images
اما ورود سیدحسن خمینی به این ماجراها حرف و حدیث‌های بسیاری را به‌دنبال دارد، مخصوصاً مواضع و صحبت‌های چندی پیش زهرا اشراقی که واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.این مصاحبه که با روزنامه الشرق الاوسط انجام گرفته بود در قسمتی از آن از زهرا اشراقی سوال شد که: «به صدای خواننده‌های زن گوش نمی‌دید؟» پاسخ داد: چرا، ولی نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم. سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده. مثلا «علی ای همای رحمت» هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، اما برخی از آهنگ‌های جدید را نه. بچه‌های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم، بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساساً بدون هنر و موسیقی بی‌روح است.

امیدواریم که سیدحسن خمینی با موضع‌گیری صریح از این جریانات و شایعات مانع از بهره‌گیری رسانه‌ها و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه