هشدار! ساختار شکنان بی بندوبار، آزادانه مشغول هنجارشکنی هستند+تصاویر

همگان مراقب باشند که در سایه هیاهوی های سیاسیون، تهاجم فرهنگی دشمن، بی سروصدا، با چراغ خاموش تا اعماق خانواده های مومن و مسلمان ایرانی در حال نفوذ است

هشدار! ساختار شکنان بی بندوبار، آزادانه مشغول هنجارشکنی هستند+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، وضعیت بی بندوباری و هنجارشکنی اخلاقی در سطح جامعه به مرز نگران کننده ای رسیده و این درحالی است که مشاهدات عینی خانواده های مومن و مسلمان از سطح شهر حکایت از آن دارد که نیروهای انتظامی و گشت ارشاد که چندصباحی به عنوان یک مُسکن کوتاه مدت به وظیفه دفاع از ارزش ها و فرهنگ اصیل اسلامی عمل می کردند، نیز همینک در این عرصه غایب هستند.

در شرایطی که بیشترین دغدغه مسئولان کشور به یک موضوع خاص سیاسی (مساله هسته ای) معطوف شده و رسانه ها و افکار عمومی نیز هر روزه در تلاش برای کسب تازه ترین اخبار و تحلیل ها در این زمینه هستند، همزمان، رخنه فرهنگی خطرناک دشمن در میان خانواده ها، به ویژه جوانان ایرانی، نمود بیشتری به خود گرفته است.

براساس این گزارش، قانون “امر به معروف و نهی از منکر” مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تایید شورای نگهبان، از سوی رییس دولت یازدهم که ملبس به لباس روحانیت است، اجرایی نشده و با ارسال نامه ای به محضر امام خامنه ای، فعلا به شورای حل اختلاف قوا سپرده شده است.

از سوی دیگر، مهمترین دغدغه مسئولان فرهنگی دولتی نیز به موضوعات دیگری همچون سینما، موسیقی و… محدود شده و در این بین، موضوعات مهمتر فرهنگی همچون حجاب و عفاف در بایگانی خاک می خورد.
index
همزمان با این بی توجهی های دولتی، نیروهای انتظامی نیز که در مقابله با هنجارشکنی ها وظیفه ای ذاتی دارند، بنابر دلایل اعلام نشده، از سطح جامعه جمع آوری نشده و حتی همان گشت ارشاد نصف و نیمه نیز دیگر حضور میدانی ندارد.

علاوه بر اینها، مشکلات متعدد و مختلف اقتصادی، معیشتی، فکری، رفاهی و غیرفرهنگی که با بی تدبیری و سوءمدیریت برخی مسئولان سیاسی کار بر ملت تحمیل شده، بهانه ای فراهم آورده تا برخی افراد، در اعتراض به این مسایل، آخرت خود را به حارح گذارده و قد عفاف و حجاب و حیا و پاکدامنی را بزنند و در مسیر اندلسی کردن جامعه اسلامی به سرعت گام بردارند.

حضور چند دقیقه ای در یک خیابان تهران و یا سایر کلانشهرها کافی است تا صحنه های به شدت مشمئزکننده و دردآور از وضعیت وخیم ضدفرهنگی جامعه در مقابل دیدگان بینندگان رژه بروند.

جالب اینجاست که برخی اداره کنندگان رسانه های موسوم به اصولگرا نیز هر زمان در برابر این پرسش قرار می گیرند که چرا شما به این ناهنجاری علنی انتقاد یا اعتراض نمی کنید، این پاسخ داده می شود که فعلا موضوعات مهمتر (اکثرا سیاسی) در دستور کار است و فعلا وقت به آن مسایل نمی رسد؛ و یا آن موضوعات، مسایل فرعی است!

2

غافل از اینکه بی توجهی به هنجارشکنی های غیراخلاقی و ضدفرهنگی و عدم پاسخ به شبهات و نیازهای جوانان و همزمان، برخورد قاطع با ساختارشکنان تشکیلاتی که از قضا در پس پرده آنها نیات شوم سیاسی و حامیان مالی – معنوی وابسته به مافیای خاص سیاست حضور دارند، در حال پوک کردن زیربناهای اعتقادی ملت از درون اما آهسته و بی سروصدا هستند.

در واقع، آنانی که با ساده اندیشی و به بهانه عدم دوقطبی سازی در موضوع مهم و سرنوشت ساز مذاکرات هسته ای، سعی در بستن دهان منتقدان دلسوز دارند، در بحث فرهنگی و عفاف و حجاب، کاملا رویکرد بی خیالانه را در دستور کار قرار داده اند، حال آنکه از قضا در این مقوله، دشمن با چراغ خاموش مشغول دوقطبی سازی جامعه است.

به هرحال، ضمن هشدار به مسئولان دولتی و غیردولتی که در زمینه فرهنگ مسئولیت دارند و یکی از مهمترین وظایفشان، تلاش برای مستحکمترنمودن بنیان های اعتقادی خانواده ها، به ویژه جوانان است، و با درخواست از نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی و مسئولان آنان مبنی بر انجام وظیفه در موضوع برخورد با هنجارشکنان و ناامن کردن حضور در سطح جامعه برای ساختارشکنان، اما نیروهای مردمی، بسیج و جوانان مومن و انقلابی را نیز به تحرک و خروج از پوسته انفعال دعوت می کنیم.

انقلاب اسلامی، بیش از هر موضوعی، یک انقلاب فرهنگی – مردمی بود و تا زمانی که مردم و جوانان پای آرمان های ناب آن ایستاده باشند، هیچ گزندی هراس آفرین نخواهد بود؛ زمانی باید احساس خطر و بیم نمود که علاوه بر مسئولان خواب آلوده یا خودبه خواب زده، نیروهای مردمی انقلاب و اسلام نیز صحنه میدانی را ترک کرده و کنج عزلت و عافیت برای خود مهیا نمایند.

هشدار! ساختارشکنان بی بندوبار، آزادانه مشغول هنجارشکنی هستند

همگان مراقب باشند که در سایه هیاهوی های سیاسیون، تهاجم فرهنگی دشمن، بی سروصدا، با چراغ خاموش تا اعماق خانواده های مومن و مسلمان ایرانی در حال نفوذ است و اگر دیر از خواب غفلت بیدار شویم، بیش از آنکه در عرصه سیاسی شکست خورده باشیم، بی حیایی، بی فرهنگی، بی بندوباری، هنجارشکنی و رفتارهای ضداسلامی اساس جامعه اسلامی را از هم فروخواهد پاشید./خیبرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یک آشنا
شب قدر یه خبر تصویری رفته بودین که نمیشه با قیافه قضاوت کرد؛ یادتونه؟ فکر کنم یکیشون همین خانوم سمت راستی تو عکس اولی بود!
گیلانی
کلا یه رسانه دادن دستتون، حال می کنید هر سری یکی از این خبرا بره رو سایت تون و بازدید بندازه واسطه تون و دریغ از این که راه گاری برا حلش تعریف کرده باشین واقعا به غیر از جذب مخاطب هدف دیگه ای دارین اون وقت اسم تون رو هم گذاشتین رسانه ارزشی برادر من! فرزند زمان خودت باش... دیگه وقت این طور مطلب گذاشتن گذشته شما الان باید دنبال آسیب شناسی درست و ارائه راهکار عملی و قابل اجرا تو جامعه باشی اونم از طریق مولتی مدیا های به روز شده که هر روز دستای جونای این دور زمانه است... نه این که از این ور از اون ور خبر برداری بزاری رو سایت تون یا علی.
دوست
سلام.چندین بار دیدم اینجور تصاویری رو سایتتون میذارید هر کی تو این شهر زندگی میکنه خودش از وضع خیابونا خبر داره..... اما این کار شما که عکس های زننده رو نمایش بدی خالی از اشکال نیس.... شما که متشرع هستید نظر مرجعت رو درباره این کارت بپرسی بد نیس
در حاشیه