مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خبر داد:

تجلیل از ۱۰۴ خادم سادات در دهه کرامت در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مراسم شاخص استانی نیز با تجلیل از ۱۰۴ خادم سادات، اعضای هیئت‌امنا، خیران، ائمه جماعات امامزادگان و خانواده شهدا در بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در رشت برگزار خواهد شد.

تجلیل از ۱۰۴ خادم سادات در دهه کرامت در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۳۸۲ بقعه گیلان میزبان جشن‌های کرامت اظهار کرد: ۱۳ مراسم محوری در شهرستان‌های گیلان به مناسبت دهه کرامت با عنوان نکوداشت امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: مراسم شاخص استانی نیز با تجلیل از ۱۰۴ خادم سادات، اعضای هیئت‌امنا، خیران، ائمه جماعات امامزادگان و خانواده شهدا در بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) در رشت برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ۸۷ بقعه متبرکه، نورافشانی در شب میلاد امام رضا (ع)، مراسم جشن و مولودی‌خوانی، برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن کریم، آئین غبارروبی بقاع متبرکه شاخص، قرائت زیارت امین‌الله و حضور خدام آستان قدس رضوی در امام‌زادگان از دیگر برنامه‌های این دهه است.

 وی اظهار کرد: خادمین بقاع متبرکه در مدارس، بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها حضور خواهند یافت و با اهدای گل، گرداندن پرچم بقعه و توزیع تبرکات بقاع متبرکه دهه کرامت را گرامی خواهند داشت.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان یادآور شد: جشن روز دختر در نخستین روز دهه کرامت با حضور دختران در بقاع متبرکه گیلان برگزار شد و جشن تکلیف نیز از برنامه‌های برجسته به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه