استاندار گیلان خبر داد:

اعزام کاروان پیاده ۵۰۰ نفری به مرقد امام (ره)

استاندار گیلان با بیان اینکه امسال هم ۵۰۰ نفر از گیلان با پیاده اعزام مرقد امام (ره) می‌شوند، گفت: این کاروان پیاده‌روی خود را از چهارم خرداد آغاز می‌کند.

اعزام کاروان پیاده ۵۰۰ نفری به مرقد امام (ره)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی صبح امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد امام راحل (ره) با بیان اینکه شاهد روشن‌شدن اذهان عمومی مردم در جهان و ارتقای آن هستیم، اظهار کرد: این امر به‌واسطه چراغی است که امام (ره) افروختند.
وی با بیا اینکه راه امام و شهدا هر ساله پررهروتر خواهد بود، ادامه داد: با توجه با سانسورهای جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی این جنایت‌ها برملا می‌شود و دنیا به این جنایت‌ها واکنش نشان می‌دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه امسال هم کاروان‌های پیاده و خودرویی از استان گیلان عازم مرقد مطهر می‌شوند، تصریح کرد: کاروان پیاده‌روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خردادماه حرکت خود را از رشت آغاز می‌کنند؛ لذا لازم است برای این اقدام بزرگ بسته‌های فرهنگی طراحی شود.

 عباسی با تأکید بر اینکه باید عظمت و پیام این کار به‌خوبی انعکاس داده شود ادامه داد: سعی شود که از جوانان برای حضور در کاروان پیاده‌روی دعوت شوند
وی با بیان اینکه نسل جدید زمان انقلاب را درک نکرده‌اند ادامه داد: باید تلاش شود تا از طریق برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی با آرمان‌های امام راحل بیشتر آشنا شوند.

استاندار خواستار مهیاشدن ایمنی مسیر برای کاروان پیاده‌روی به نحو احسن، افزود: ایمنی اتوبوس‌ها و صلاحیت رانندگان نیز مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد برپایی مراسمی باشکوه در مراسم ارتحال امام راحل (ره) باشیم.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه