مسئولی که منتقدان را بی اصل و نسب می خواند اول شناسنامه خود را رو کنند

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان با بیان اینکه فردی که این حرف را زده خود از مدیران دولت نهم بوده است تاکید کرد: حداقل این فرد باید احترام خود را نگه می داشت و به خود چنین توهینی نمی کرد.

مسئولی که منتقدان را بی اصل و نسب می خواند اول شناسنامه خود را رو کنند

به گزارش ۸دی نیوز، سردار نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با صبح مشرق، در واکنش به اظهارات یک مسئول در خصوص توهین به دولت نهم و دهم و بی اصل و نصب خواندن مخاطبان، اظهار داشت: کسانی که چنین سخنانی بر زبان می‌آورند ابتدا خودشان را معرفی و شناسنامه شان را رو کنند.

وی با بیان اینکه کارنامه انقلابی و دوران دفاع مقدس منتقدان واضح و شفاف است افزود: اینکه برخی را بی اصل و نصب و دولت مردان و مسئولان را مغول بنامیم کار زشتی است.

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان گفت: برآیند نگاه تنگ حزبی و شخصی به مسایل گفته های اینچنینی است که در نزد مردم جایگاهی ندارد.

سردار علیزاده با تأکید بر اینکه به دولت فعلی نیز همان مردمی که به دولت نهم و دهم رای دادند رای داده اند تصریح کرد: دو قطبی سازی جامعه و توهین به ارزش ها از نقشه های دشمنان انقلاب است و همه باید بصیر باشیم.

وی با بیان اینکه فردی که این حرف را زده خود از مدیران دولت نهم بوده است تاکید کرد: حداقل این فرد باید احترام خود را نگه می داشت و به خود چنین توهینی نمی کرد.

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان گفت: ۱۷۵ شهید غواص از نسل دلواپسان بودند و با دلواپسی برای انقلاب مظلومانه به شهادت رسیدند و بهتر است یک مسئول وقتی حرفی می زند تیشه به ریشه خود نزند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی
خواهش میکنم با شهدای غواص این مظلومان تاریخ کاری نداشته باشید و آنها را وارد بازیهای سیاسی خود نکنید. آقای علیزاده شهدا نه دلواپسند نه اعتدالگرا
عالی
این آقای جعفرزاده معلوم نیست چش شده است!!! آخه تخریب و اهانت تا چقدر...
نیوز
اقای جعفرزاده حرفای بدی زدند ولی به منقدان توهین نکردند یعنی به همه توهین کردند ولی به منتقدان به طور مستقیم چیزی نگفتند فایل موجود هست ولی چون تحریمیم نمیدم میفهمی تحریمیم ....
دوست
آقا مهدی اگه دلواپس انقلاب ، ناموس ، شرف عزت ودفاع از وطن ودین نداشتند چرا رفتند جبهه آیا به مجالس خوش گذرانی رفته بودند؟
در حاشیه