بانوی مسلمان‌ مکزیکی:

آزادی را در ایران و اسلام احساس کردم

بانوی مسلمان‌ مکزیکی با بیان اینکه زن در ایران عزیز و ارزشمند است، گفت: مکزیک سومین رتبه در زن کشی را دارد و من به عنوان یک زن آزادی را در ایران و اسلام احساس می‌کنم.

آزادی را در ایران و اسلام احساس کردم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، «سوخی اینوخوسا کُلین» پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم بصیرت فاطمی و مهدوی در مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت با بیان اینکه در خانواده‌ای مذهبی در شمال مکزیک بزرگ شده است، اظهار کرد: از همان ابتدا سؤالات زیادی داشتم؛ مانند اینکه چرا در مسیحیت خدا ۳ نفر (تثلیث) است؟ یا چرا در معابد بودا این همه مجسمه و بت وجود دارد؟

 وی افزود: پس از آشنایی با همسرم با اسلام آشنا شدم و گمشده خود را پیدا کردم.

 بانوی مسلمان‌ مکزیکی با بیان اینکه پس از خواندن سوره حمد و توحید به یگانگی خداوند آگاه شدم، تصریح کرد: حجاب را قبل از اسلام نیز قبول داشتم؛ زیرا کاتولیک‌ها حجاب دارند و از کودکی علاقه زیادی به حجاب داشتم.

خانواده‌ای که تحت‌نظر تعالیم اسلام تربیت شود، سالم است

 وی با بیان اینکه برای رشد و تربیت سالم خانواده و فرزندانم تصمیم گرفتیم به ایران مهاجرت کنیم، افزود: از نظر من خانواده‌ای که تحت‌نظر تعالیم اسلام تربیت شود، سالم است.

 زن در ایران عزیز و ارزشمند است

 بانوی مسلمان‌ مکزیکی با بیان اینکه نگاه به زن در ایران با کشورهای دیگر فرق دارد زیرا زن در ایران عزیز و ارزشمند است، ادامه داد: مکزیک سومین رتبه را در زن‌کشی دارد و این به معنای آزادی زنان نیست و من به‌ عنوان یک زن آزادی را در ایران و اسلام احساس می‌کنم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه