برد گچساران برای فراموشی کابوس آریو!

شهرداری آستارا در حالی به مصاف تیم نفت و گاز می‌رود که کادر و بازیکنان این تیم می‌دانند برای رهای و کابوس اتفاقات بازی با آریو چاره‌ای جز شکست‌دادن نماینده گچساران ندارند.

برد گچساران برای فراموشی کابوس آریو!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال شهرداری آستارا از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه در ورزشگاه وحدت این شهر به مصاف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران می‌رود.

شهرداری آستارا که بعد از اتفاقات بازی آریو اسلامشهر نتوانستند طعم پیروزی را بچشد برای پایان بخشیدن به این بحران نیاز به برد در بازی امروز دارد تا با خیال آسوده به تعطیلات نیم‌فصل برود.

هر چند بر اساس نتایج به‌دست آمده تیم نفت و گاز گچساران که با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد که بیانگر قدرت این تیم است؛ اما شهرداری آستارا هم‌ نشان داده که با تیم‌های صدر جدول بهتر بازی می‌کند چنانچه در هفته‌های قبل شهرداری موفق شده بود سایپا و خیبر خرم‌آباد را در آستارا متوقف کند.

درهرصورت بازیکنان و کادر شهرداری آستارا در بازی امروز به‌خوبی می‌دانند که برای رهای از شرایط فعلی محکوم به برد هستند تا هم اتفاقات بازی با آریو را فراموش کند و هم با خیال آسوده‌تری به تعطیلات نیم‌فصل بروند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه