استاندار گیلان:

صدای اذان در گیلان پخش شود

استاندار گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها، مدیران و فرمانداران در گیلان باید از فرصت تبیین فرهنگ نماز استفاده کنند، گفت: صدای اذان باید در شهرها، روستاها و ادارات استان شنیده شود.

صدای اذان در گیلان پخش شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی امروز در ششمین اجلاس استانی نماز با اشاره به اینکه نماز فریضه عبادی، سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی است، اظهار و تأکید کرد: تمام ظرفیت‌ها، امکانات و بسترها برای برگزاری نماز بااخلاص باید استفاده شود.

وی در ادامه نشاط و معنویت در نماز را مهم برشمرد و افزود: مولای متقیان حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگوی جامعی برای ما در راستای انجام فریضه نماز هستند.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش باید مسائل تربیتی و انسان‌سازی را موردتوجه قرار دهد، تصریح کرد: جاذبه برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و مکان‌های اقامه نماز باید فراهم شود و بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

عباسی گفت: سرمایه‌گذاری برای ترویج این فرهنگ معنوی را باید یک ضرورت بدانیم و ستاد اقامه نماز نیز بایستی به این مهم بپردازد.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها، مدیران و فرمانداران در گیلان باید از فرصت تبیین فرهنگ نماز استفاده کنند، خاطرنشان کرد: صدای اذان باید در شهرها، روستاها و ادارات استان شنیده شود و همه برای اقامه فریضه الهی نماز فراخوانده شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد
منظورش چیه مگه الان شنیده نمیشه ؟
در حاشیه