سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست فومن خبر داد:

کشف ۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در فومن

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فومن از کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده این تخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

کشف ۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در فومن

به گزارش هشت‌دی علیرضا حسین‌زاده بابائی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طی گزارشات مردمی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در عرصه‌های طبیعی حفاظت شده شهرستان فومن، مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست به محل اعزام شدند، اظهار کرد: مأموران موفق شدند افرادی را که اقدام به شکار غیرمجاز می‌کردند، شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه از متخلفان ۲ قبضه سلاح کشف و ضبط شد، افزود: پرونده این تخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فومن با بیان اینکه قرقاول، پرنده بومی این شهرستان و در خطر انقراض قرار دارد، تصریح کرد: حفاظت از زیستگاه‌های آن بسیار حائز اهمیت بوده و با متخلفین شکار برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

حسین‌زاده بابائی هر گونه حمل سلاح و اقدام به تیراندازی در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط‌زیست تحت هر شرایطی ممنوع است، ادامه داد: گشت‌های کنترل و پایش یگان حفاظت محیط‌زیست به‌صورت شبانه‌روزی در حال رصد مناطق حفاظت شده هستند و همچنین سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت شکایات و گزارشات شهروندان دوستدار حیات‌وحش و طبیعت است.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه