مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور:

زنان سربازان خط مقدم جبهه اسلام هستند

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور با اشاره به اینکه زنان سربازان خط مقدم جبهه اسلام هستند، گفت: باید قدرت روشنگری حضرت زینب (س) را در راستای زمینه‌سازی ظهور سرلوحه کارمان قرار دهیم.

زنان سربازان خط مقدم جبهه اسلام هستند

به گزارش هشت‌دی زینب اختری امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت با اشاره به جایگاه زن و مادر از منظر مقام معظم رهبری اظهار کرد: زنان سربازان خط مقدم جبهه اسلام هستند.

وی به جریانات اخیر در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: مطابق وعده صادق حاج‌قاسم در جهت نابودی داعش، شاهد تحقق فرمایشات رهبری در خصوص نابودی اسرائیل هستیم و این اتفاق توسط مادران و بانوان مظلوم فلسطین در حال رقم‌خوردن است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور تصریح کرد: این اتفاقات، نویدبخش ظهور است که ان‌شاءالله تحقق آن نزدیک خواهد بود.

اختری ادامه داد: دشمن در نهایت ضعف در حال نبرد با مظلومین و بمباران بیمارستان‌ها است درحالی‌که نمی‌داند خون این بی‌گناهان سبب‌ساز نابودی او خواهد شد.

وی به نقض قوانین حقوق بشر در نوار غزه اشاره و عنوان کرد: طبق قوانین بین‌المللی، در جنگ اماکن و سکنه غیرنظامی مجزا است این در حالی است که افرادی که از حقوق بشر و آزادی دم می‌زنند از حداقل‌های حیات یک انسان اعم از تشنگی، گرسنگی و درمان دریغ می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور بیان کرد: رویداد حریم رساله با دیدگاهی مطالبه‌گرانه در حوزه بانوان شکل‌گرفته است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) علاوه بر پرستار جسم، پرستار روح و روان بازماندگان واقعه عاشورا بودند که با روشنگری سبب ماندگاری واقعه و قیام کربلا شدند؛ لذا این قدرت در راستای زمینه‌سازی ظهور باید سرلوحه کارمان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه