دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

ثبت‌نام ۱۷ گیلانی در انتخابات خبرگان رهبری

دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: ۱۷ داوطلب نمایندگی ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در گیلان ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام ۱۷ گیلانی در انتخابات خبرگان رهبری

به گزارش هشت‌دی جواد شفیعی ثابت شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پایان مهلت نام‌نویسی، ۱۷ داوطلب نمایندگی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان ثبت‌نام قطعی کردند که از این تعداد ۱۱ نفر با مراجعه به فرمانداری قم، چهار نفر در فرمانداری رشت و دو نفر با مراجعه به وزارت کشور داوطلب نمایندگی خبرگان رهبری در استان گیلان شدند.

وی در ادامه افزود: از مجموع ثبت‌نام‌شدگان ۱۶ نفر متأهل و یک نفر مجرد است. همچنین پنج نفر نیز در گروه سنی ۴۱ تا ۵۰، هشت نفر در گروه سنی ۵۱ تا ۶۰ و چهار نفر ۶۱ تا ۷۰ سال هستند و ۱۲ نفر نیز سابقه داوطلبی انتخابات در مجلس خبرگان رهبری را دارند و پنج نفر از سابقه داوطلبی برخوردار نیستند ضمن اینکه سه نفر از داوطلبان دوره جدید انتخابات خبرگان رهبری در گیلان، نمایندگان فعلی هستند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: داوطلبان معترضی که صلاحیت آن‌ها تأیید یا احراز نشده است، دو روز فرصت دارند با مراجعه به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، درخواست اعتراض کنند و فرمانداران هم موظف به پاسخ‌گویی هستند.

شفیعی ثابت در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان معترض باید در مرحله بعدی، از ۲۳ تا ۲۶ آبان مستندات احراز صلاحیت خود را به هیئت نظارت استان تحویل دهند، تا در یک مدت زمانی ۵۰ روزه، بررسی‌های مجدد انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: صدا و سیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه