فرمانده پایگاه حورا مسجدالنبی انزلی در گفتگو با هشت‌دی:

همدلی عاملی مؤثر در پیشبرد اهداف است

فرمانده پایگاه حورا مسجدالنبی (ص) حوزه بسیج خواهران کوثر ناحیه بندر انزلی، همدلی را عاملی مؤثر در پیشبرد اهداف یک پایگاه بسیج دانست و گفت: اگر با هم همراه باشیم و مشکلات محله خود را احصا کنیم می‌توانیم پایگاه موفق و مؤثری برای محل باشیم.

همدلی عاملی مؤثر در پیشبرد اهداف است

به گزارش هشت‌دی پایگاه حورا مسجدالنبی (ص) حوزه بسیج خواهران کوثر ناحیه بندر انزلی از پایگاه‌های برتر قرارگاه محله‌های مردم‌سالار اسلامی است.

این پایگاه بسیج با ارتباط مستمر با مردم توانسته با برپایی کلاس‌ها و کارگاه‌هایی در رفع مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی منطقه مؤثر باشد.

در همین رابطه گفتگویی با فرمانده پایگاه حورا مسجدالنبی (ص) بندر انزلی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

مهدیه اکبرخواه گلسفیدی در گفتگو با هشت‌دی با بیان اینکه پایگاه حورا از سال ۷۵ تأسیس شده است، اظهار کرد: از تمامی طیف‌ها اعم از نوجوان، جوان و بزرگسال را جذب کردیم که مشغول فعالیت در پایگاه هستند.

وی با اشاره به فعالیت در همه حوزه‌ها بیان کرد: در عرصه‌هایی نظیر گروه جهادی، سازندگی، توزیع بسته معیشتی، فرهنگی و عام‌المنفعه مشارکت داریم.

فرمانده پایگاه حورا مسجدالنبی (ص) حوزه بسیج خواهران کوثر ناحیه بندر انزلی با اشاره به کارهای علمی و پژوهشی پایگاه، تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز تشکیل دادیم که فرهنگیان و دانشجویان نخبه عضو آن هستند و از این طریق مشکلات شهرستان یا حاشیه پایگاه مانند خشک‌شدن و احیای تالاب و کارهای علمی‌پژوهشی و کارآفرینی مانند پرورش ماهیان زینتی و پخت کیک و شیرینی را انجام می‌دهیم.

اکبرخواه با اشاره به اهدای وام قرض‌الحسنه توسط پایگاه بسیج، عنوان کرد: خیّران محله را شناسایی و از طریق آنها به افرادی که بضاعت مالی ندارند کمک می‌کنیم و تاکنون ۵ صندوق قرض‌الحسنه توسط پایگاه تشکیل دادیم.

برپایی کلاس‌های جهاد تبیین

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های جهاد تبیین، گفت: علاوه بر تبیلغ فرزندآوری و ازدیاد جمعیت، کارگاه‌هایی برای کمک به گرفتاران در دام اعتیاد و کلاس‌های اوقات فراغت رایگان برای دانش‌آموزان نیز داریم.

فرمانده پایگاه حورا مسجدالنبی (ص) حوزه بسیج خواهران کوثر ناحیه بندر انزلی، افزود: هر ماه نمایشگاه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در پایگاه برگزار می‌شود که افراد دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف مانند آشپزی، شیرینی‌پزی و چرم‌دوزی در معرض دید عموم قرار می‌دهند و افراد خرید می‌کنند و چرخه از تولید به مصرف این‌طور ادامه می‌یابد علاوه بر این افراد بیشتری نیز جذب پایگاه می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه شاخص امسال این پایگاه، تقویت حلقات صالحین است، تصریح کرد: فعالیت‌های خود در زمینه سازندگی، ریشه‌کنی سنبل آبی، پیگیری احیای تالاب انزلی و… ادامه می‌دهیم.

اکبرخواه، همدلی یک پایگاه را عاملی مؤثر در پیشبرد اهداف آن دانست و عنوان کرد: اگر با هم همراه باشیم و مشکلات محله خود را احصا کنیم می‌توانیم پایگاه موفق و مؤثری برای محل باشیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما جذب افراد بیشتر به پایگاه و فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نظیر ازدیاد جمعیت است، گفت: باید بحث فرزندآوری را از طریق جهاد تبیین برای مردم جا بیندازیم.

فرمانده پایگاه حورا مسجدالنبی (ص) حوزه بسیج خواهران کوثر ناحیه بندر انزلی با بیان اینکه این پایگاه مقاومت در حوزه تربیت حافظان قرآن نیز فعالیت دارد، تصریح کرد: حافظ قرآن از ۷ساله تا ۸۰ساله داریم که با علاقه و اشتیاق فراوان در حال حفظ و یادگیری قرآن هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه