کسی مخالف مذاکره نیست/ پشت لبخندهای ظریف مشت های «مرگ بر آمریکا»ی ملت ایران است+گزارش تصویری

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در همایشی با عنوان دیپلماسی امام و عزت ملی در سیاهکل گفت: آقای ظریف و تیم مذاکره کننده فقط چند نفر که رو در روی ۱+۵ می نشینند نیستند، بلکه یک ملت پشت سر آنها است.

کسی مخالف مذاکره نیست/ پشت لبخندهای ظریف مشت های «مرگ بر آمریکا»ی ملت ایران است+گزارش تصویری

سردار نظرعلی علیزاده در سومین همایش گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان دیپلماسی امام و عزت ملی در مسجد جامع سیاهکل، با اشاره به نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: در شعارهای سال های گذشته موضوع اقتصاد و فرهنگ مطرح می شد و کسی فکر نمی کرد که چنین عنوانی برای امسال انتخاب بشود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مذاکرات هسته ای، مسائل اقتصادی و امنیتی و ایجاد اختلاف در داخل کشور را پنج شاخص برای شعار امسال عنوان کرد و گفت: در انتخابات و مذاکرات هسته ای دشمن به دنبال این است که چالش داخلی و خارجی به وجود بیاورد و در مسائل اقتصادی نیز برخی به دنبال این هستند که مذاکرات را به مسائل اقتصادی وصل کنند.

علیزاده افزود: دشمن تلاش می کند تا با تنگ کردن حلقه حضور تروریست ها در منطقه به ایران فشار وارد کنند.

کسی که دنبال رابطه با آمریکا باشد در این کشور جا ندارد

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند ملت ایران را با دو قطبی سازی در درون دچار چالش کنند، تصریح کرد: می گویند عده ای موافق و عده ای نیز مخالف مذاکره با آمریکا هستند. کسی مخالف مذاکره نیست؛ زیرا رهبر معظم انقلاب فرمان آن را صادر کرده اند و همه می گویند انرژی هسته ای حق مسلم ما است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تأکید بر اینکه کسی که دنبال رابطه با آمریکا باشد در این کشور جا ندارد، ابراز کرد: برخی می گویند که آمریکا دشمن ما نیست. این پروژه را اوباما در عید نوروز آغاز کرد و در پیام فارسی خود گفت که ما با شما مشکل نداریم و مشکل ما نظام اسلامی است و برخی نیز ناآگاهانه این را در درون دنبال می کنند.

علیزاده خاطرنشان کرد: همه جناح ها باید این را درک کنند که همه ما باید یک ید واحد زیر علم ولایت باشیم. بین گرگ و میش آشتی نمی شود و همانطور که امام فرمود آمریکا دشمن ما است.

نگاه به درون ما دشمنان را به زانو می آورد

وی با اشاره به سخنان طیب نیا وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را رونق بدهیم و همانطور که آقای طیب نیا گفته «حتی اگر توافق خوب هم کردیم باز هم مشکلات اقتصادی ما بند به خارج نیست و باید به درون نگاه کنیم.»

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان بیان کرد: اگر درون را درست کنیم نیازی نیست که با آنها پشت یک میز بنشینیم. وقتیکه به ۱۹ هزار سانتریوفیوژ و غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم رسیدیم آنها حاضر شدند با ما پشت میز مذاکره بنشینند و این نشان می دهد که نگاه به درون ما دشمنان را به زانو می آورد.

علیزاده یادآور شد: همانطور که رجایی گفت ما یک قرص نان را می خوریم اما زیر بار سازش نمی رویم.

با تمام وجود از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت می کنیم

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با تمام وجود کنگره را به پست سر تیم مذاکره کننده خود می آورند، گفت: مذاکره کنندگان ما به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند. ما از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم و پشت سر آنها ایستاده ایم و تا جایی که خطوط قرمز رهبر انقلاب را رعایت کنند با تمام وجود از آنها حمایت می کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان علاقه مند هستیم و به آنها اعتماد داریم، تصریح کرد: دشمن قابل اعتماد نیست و دروغ می گوید و سیرابی ندارد و هر روز جلوتر می آید. آنها پس از موضوع هسته ای بحث موشکی را به راه می اندازند.

علیزاده خاطرنشان کرد: آقای ظریف و تیم مذاکره کننده فقط چند نفر که رو در روی ۱+۵ می نشینند نیستند، بلکه یک ملت پشت سر آنها است. اگر چه او لبخند می زند اما مشت های یک ملت که مرگ بر آمریکا می گوید پشت او ایستاده است.

وی تأکید کرد: ما ۱۰۰ درصد موافق توافق هستیم اما توافقی که اقتدار ملت ایران را حفظ کند. ما خط تسلیم، سازش و عقب نشینی را نمی طلبیم و حق چنین کاری را نداریم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: پیام رهبر انقلاب اسلامی را شنیده ایم و دست در دست کارگذاران نظام داده ایم. لحظه به لحظه آنها را دنبال می کنیم و این اجازه را به دشمن نمی دهیم که در آستانه انتخابات توطئه دیگری بکند.

آیا برجسته کردن خطوط قرمز مد نظر رهبر معظم انقلاب حرام است؟!

علیزاده با اشاره به برخی از اظهار نظرها پیرامون تجمعات مردم در نقاط مختلف کشور در رابطه با موضوع هسته ای ابراز کرد: آیا امروز برجسته کردن خطوط قرمز مد نظر رهبر معظم انقلاب حرام است و نباید از آن صحبت کرد؟ رهبر معظم انقلاب فرمودند به کسی چک سفید امضاء نداده اند و ملت نیز به کسی چک سفید امضاء نداده است.

وی ادامه داد: این اجتماعات می گویند همانطور که رئیس جمهور گفته است که «اجازه نمی دهیم بدون لغو تحریم ها توافقی صورت بگیرد» و یا «توافقی را امضاء نمی کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد» ما نیز از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای چنین انتظاری داریم. ما هزینه می دهیم اما حاضر نیستیم توافق بد با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی امضاء کنیم.

اطلاعات محرمانه هسته ای کشورمان از طریق دوربین های نصب شده و برخی از آقایان به خارج فرستاده می شود

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در رابطه با درخواست بازجویی از دانشمندان کشورمان در مذاکرات هسته ای گفت: با دوربین هایی که آژانس در مراکز هسته ای ما قرار داده است؛ اطلاعات محرمانه به دست آنها می رسد و اگر هم چنین نباشد برخی از آقایان اطلاعات را به آنها تقدیم می کنند.

علیزاده افزود: آنها می خواهند راه پیشرفت را ببندند و با این کار عزت و اقتدار ملت ایران را بشکنند. زرادخانه های آنها پر از بمب های هسته ای است اما ایستادگی و مقاومت این ملت با اقتدار؛ آنها را دچار ترس کرده است.

وی با اشاره به درخواست های زیاده خواهانه گروه ۱+۵ از ایران تصریح کرد: آمریکایی ها زمانی به عراق حمله کردند که تمامی مراکز نظامی و غیر نظامی عراق را شناسایی کرده بودند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان اضافه کرد: آنها می گویند به دلیل اینکه فردو ۱۳۰ متر زیر زمین است و هیچ بمبی نمی تواند آن را منهدم کند باید تعطیل بشود و یا جایی باشد که بتوانیم آن را بمباران کنیم.

علیزاده گفت: درود بر امام امت که فرمود من اجازه نمی دهم که به حریم این ملت تجاوز کنید و ایشان از عزت ملت حمایت می کنند. امام خامنه ای (مدظله العالی) قلب تپنده جهان اسلام است، او اسلام است، او همه اسلام است.

تمامی پایگاه های آمریکایی زیر بُرد موشک های ملت ایران است

وی تصریح کرد: آمریکایی ها می گویند تمامی گزینه ها روی میز است، اما آنها جرأت حمله به ایران را ندارند و داعش و تکفیری ها را جلو می فرستند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ نیابتی به راه انداخته اند. با ورود مردم در سوریه، عراق، یمن و لبنان؛ داعشی ها در حال نابود شدن هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تأکید بر اینکه آنها غلط می کنند چنین حرف هایی می زنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی پایگاه های آمریکایی زیر بُرد موشک های ملت ایران است و آنها جرأت ندارند به ملت ایران چپ نگاه کنند.

ذات آمریکا فریب، جنایت و دشمنی است

علیزاده با بیان اینکه ذات آمریکا فریب، جنایت و دشمنی است، گفت: رآکتور هسته ای ما به جایی رسیده که نیاز به سوخت ۲۰ درصد دارد تا بتواند بیماران ناعلاج درمان کند، اما آنها پس از امضاء توافق برای همکاری و سوخت رسانی به ما؛ زیر وعده های خود زدند. این ها حتی به مریض های صعب العلاج نیز رحم نمی کنند.

وی یادآور شد: آنها با یک موشک ۲۹۰ نفر از سرنشینان هواپیمای مسافربری ایران را به شهادت رساندند و سپس به ناخدای ناو جنگی خود مدال قهرمانی دادند.

امام علاوه بر داشتن برنامه؛ به تکلیف خود عمل می کرد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان خاطرنشان کرد: برخی می گویند که امام خمینی (ره) فقط به تکلیف عمل می کرد و برنامه ای نداشت. باید به این دسته از افراد گفت که امام علاوه بر داشتن برنامه، به تکلیف خود عمل می کرد.

علیزاده بیان کرد: قانون و شیوه عمل به آن باید اسلامی باشد و باید از ابزار اسلامی استفاده شود. باید کاری کنیم تا دولت اسلامی ما به جایی برسد که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بشود.

شرکت کنندگان در این همایش با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» گفته های سردار علیزاده را تصدیق کردند.

همچنین گزاره برگ ملی هسته ای نیز توسط حاضرین امضاء شد.

dar_siahkal-71 hastei_dar_siahkal-4 hastei_dar_siahkal-7 hastei_dar_siahkal-13 sardar_alizadeh-2 dar_siahkal-1 dar_siahkal-2 dar_siahkal-6 dar_siahkal-11 dar_siahkal-32 dar_siahkal-41 dar_siahkal-42

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه