فرمانده سپاه قدس گیلان:

نسل‌کشی وحشیانه صهیونیست‌ها مصداق جنایت علیه بشریت است

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی عنوان کرد: نسل‌کشی رژیم غاصب قدس در بمباران وحشیانه به بیمارستانی در غزه نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.

نسل‌کشی وحشیانه صهیونیست‌ها مصداق جنایت علیه بشریت است

به گزارش هشت‌دی سردار حمید دامغانی با صدور پیامی حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و کشتار هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌گناه مظلوم غزه را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست پلید رژیم جنایت‌کار و کودک کش صهیونیستی این غده سرطانی، با اقدامی شوم و جنایت‌کارانه و با حمله به بیمارستان المعمدانی هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌پناه و بی‌گناه فلسطینی را به خاک و خون کشید.

این نسل‌کشی رژیم غاصب قدس در بمباران وحشیانه به بیمارستانی در غزه که منجر به شهادت هزاران نفر از مردم شد که از شر این رژیم جنایت‌کار به آنجا پناه برده بودند نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.

بدون شک اقدام جنایت‌کارانه و قتل‌عام کودکان و زنان بی‌دفاع و مجروحی که برای مداوا به بیمارستان پناه آورده و بستری بودند، قلب هر انسان آزادی‌خواهی را در جهان و با هر عقاید و دینی به درد می‌آورد.

این جنایت هولناک توسط یکی از رذل‌ترین رژیم تاریخ بشریت نشان می‌دهد که این رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده و روزبه‌روز بر وحشی‌گری خود می‌افزاید؛ لذا امید است که با وحدت جهان اسلام و آزادگان، ثانیه‌شمار نابودی این رژیم جعلی و جنایت‌کار آغاز گردد.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی، شهادت جان‌سوز هزاران نفر از مردم مظلوم غزه را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی ملت‌های مسلمان جهان تسلیت گفته و برای آن شهدای معزز علو درجات مسئلت دارم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی
فرمانده سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه