استاندار گیلان:

عدم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اجحاف به دولت مردمی است

استاندار گیلان موکول‌کردن انجام برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام به مصوبات سفر هیئت دولت را اجحاف به رئیس‌جمهور و دولت مردمی دانست و گفت: برخی از این پروژه‌ها را می‌توان با منابع داخلی دستگاه‌ها به انجام رساند.

عدم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اجحاف به دولت مردمی است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی امروز در جلسه پیگیری و بررسی اجرای مصوبات سفر از افتتاح رسمی پروژه‌ها پس از اتمام در دهه فجر و هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌ها بعد از اتمام کار باید بهره‌برداری شده و مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند و همچنین دلیل توقف برخی از پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه در استان نیز گزارش شود.

عدم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اجحاف به دولت مردمی است

وی در ادامه افزود: موکول‌کردن انجام برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام به مصوبات سفر هیئت دولت، اجحاف به رئیس‌جمهور و دولت مردمی و انقلابی است، درصورتی‌که می‌توان برخی از این پروژه‌ها را با منابع داخلی دستگاه‌ها به انجام رساند؛ زیرا در مصوبات مربوط به سفر بهمن‌ماه ۱۴۰۰ آیت‌الله رئیسی به استان، پروژه جدیدی آغاز نشد؛ بلکه مبنا بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده از گذشته قرار گرفت؛ ازاین‌رو کوتاهی در این باره پذیرفتنی نیست.

استاندار گیلان از مسئولان دستگاه‌های مختلف استان استان خواست تا تعهدات مربوط به مصوبات سفر و دستگاه مربوطه را جداگانه مشخص کرده و گزارش آن را به‌فوریت ارائه کنند.

عباسی با بیان اینکه میزان اعتبارات اختصاص‌یافته در پروژه‌های هیئت دولت به معنی همه اعتبار مدنظر پروژه نیست و مدیران دستگاه‌ها باید از اعتبارات وزارتخانه برای تکمیل آنها اقدام کنند، خطاب به مدیران دستگاه‌ها اجرایی استان گفت: میزان موفقیت مدیران در انجام و تکمیل مصوبات سفر به‌عنوان عملکردشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه