امام‌جمعه رشت:

طوفان الاقصی آرامش رژیم صهیونیستی را گرفت

امام‌جمعه رشت گفت: حرکت هجومی جوانان فلسطینی در دل صهیونیست‌ها و غربی‌ها ترس انداخته و طوفان الاقصی و تداوم حرکت‌های جوانان فلسطین خواب و آرام را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

طوفان الاقصی آرامش رژیم صهیونیستی را گرفت

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و عملیات شکوهمند طوفان الاقصی اظهار کرد: جوانان و مقاومت فلسطین در روز نخست به اهداف خود رسیدند و شکست جبران‌ناپذیری را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند. رژیم غاصب اسرائیل از این به بعد خواب آرام نخواهد داشت.

وی با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموختگان نیروهای مسلح افزود: بنا به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب هیچ ملت مسلمانی چون مردم مظلوم فلسطین در تاریخ معاصر با دشمنی، بی‌حیایی و بی‌رحمی رژیم غاصب صهیونیستی مواجه نبوده و به‌اندازه این ملت مظلوم تحت‌فشار، محاصره و کمبود قرار نگرفته است.

طوفان الاقصی آرامش را رژیم صهیونیستی گرفت

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه حرکت این دوره جوانان فلسطینی تمام‌عیار، غافلگیرانه، سریع به‌صورت زمینی و هوایی، سایبری، تبلیغاتی، روانی و اطلاعاتی بوده است، تصریح کرد: حرکت هجومی جوانان فلسطینی در دل صهیونیست‌ها و غربی‌ها ترس انداخته و طوفان الاقصی و تداوم حرکت‌های جوانان فلسطین خواب و آرام را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه در طول این ۷۵ سال قدرت صهیونیست‌ها هوایی بوده و پیاده‌نظام قوی ندارند ضمن اینکه آمریکا نیز از طریق هوایی نمی‌تواند و زمینی هم بعید است، آمریکایی‌ها درگیر انتخابات بوده و با وضعیت وخیم اقتصادی مواجه‌اند، گفت: جمهوری اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب از مردم فلسطین حمایت کرده و می‌کند.

ضرورت توجه به اتمام سریع‌ پروژه‌های آزادراه رودبار و راه‌آهن 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصمیم دولت در حمایت از برنج‌کاران بیان کرد: بر اساس تصمیم دولت واردات برنج و چای تا زمانی که این محصولات در دست کشاورز است، انجام نخواهد شد که اقدام خوبی است.

خطیب گیلانی در پایان بر ضرورت توجه به اتمام سریع‌تر پروژه‌های آزادراه رودبار و راه‌آهن تأکید و خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه به اتمام این دو پروژه مهم توجه جدی داشته باشند ضمن اینکه رشت مرکز استان گیلان نیز نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه