رئیس بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

ضعف سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی مشهود است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به ضعف سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی، گفت: در پی عملیات طوفان الاقصی این موضوع بر همگان روشن شد که هرگونه روابط در قالب عادی‌سازی با این رژیم محکوم به شکست است.

ضعف سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی مشهود است

طاهره عاشوریان در گفتگو با هشت‌دی با بیان اینکه گروه‌های مقاومت فلسطینی برای نخستین بار عملیات ترکیبی دریایی، موشکی، هوایی و زمینی انجام دادند، اظهار کرد: این عملیات در محدوده وسیعی از سرزمین‌های اشغالی انجام شده و صرفاً به اطراف غزه محدود نبوده است زیرا شهرک‌های اطراف غزه همچون سدیروت و عسقلان با توجه به ورود گروه‌های مقاومت به آن و دستگیری تعدادی از صهیونیست‌ها در کنار انتقال برخی تجهیزات نظامی به داخل غزه اهمیت فراوانی داشت.

وی افزود: علاوه بر عملیات زمینیِ گروه‌های مقاومت، این گروه‌ها عملیات‌های مهمی نیز در عرصه هوایی و حتی دریایی به‌وسیله حملات موشکی و راکتی انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به ضعف سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: طی این عملیات مشخص شد که علناً علاوه بر گنبد آهنین، سامانه فلاخن داود نیز فاقد کارایی بود.

عاشوریان با بیان اینکه در برخی عملیات‌های گذشته و به ویژه عملیات کنونی، گروه‌های مقاومت در موضع آفندی قرار داشتند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد زمین جنگ و مختصات آن را گروه‌های مقاومت تعیین می‌کنند و صهیونیست‌ها در موضع پدافندی قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان اهمیت دیگر این عملیات‎ را بروز ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی دانست و تصریح کرد: ارتش به اصطلاح پنجم دنیا اکنون در برابر گروه مقاومت، این‌گونه دچار استیصال شده است.

وی بیان کرد: با توجه به ضعف رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی و پاسخگویی به عملیات گروه‌های مقاومت، این موضوع بر همگان روشن شد هرگونه روابط در قالب عادی‌سازی با این رژیم محکوم به شکست است.

عاشوریان عنوان کرد: در واقع این عملیات‌ پاسخی به روند عادی‌سازی است که صهیونیست‌ها چند وقت اخیر در منطقه با حمایت آمریکایی‌ها پیش برده‌اند.

وی با اشاره به تأثیر عملیات در منطقه گفت: غلبه گفتمان مقاومت اسلامی با هرگونه سازش با صهیونیسم و متحدانش، شکست همینه رژیم صهیونسیتی به عنوان ارتش پنجم جهان در منطقه در مقابل جبهه مقاومت حماس، نزدیک‌شدن به وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نزدیک شدن به نابودی اسرائیل و اینکه برخی کشورهای عربی به این نتیجه برسند که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونسیتی جز باخت، عایدی دیگری نخواهد داشت.

عاشوریان افزود: به باور بسیاری از صاحب‌نظران دوست و دشمن، اسرائیل نسبت به گذشته ضعیف شده و قدرت و ایستادگی مقاومت فلسطین افزایش پیدا کرده و پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه