جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری ۲۰ اراذل و اوباش در رشت و سنگر

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی، راه‌بندان و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر و شهر رشت دستگیر شدند.

دستگیری ۲۰ اراذل و اوباش در رشت و سنگر

به گزارش هشت‌دی سردار حسن حسن‌پور امروز در گفتگو با خبرنگاران به برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با هرگونه تحرک مخلان نظم و امنیت اشاره و اظهار کرد: در پی نزاع دسته‌جمعی توأم با اخلال در نظم عمومی، راه‌بندان و ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح گرم و سرد و تیراندازی منجر به جرح و تخریب در جاده سنگر شهرستان رشت باتوجه‌به اهمیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با هشدار به مخلان نظم و امینت، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط‌قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و افزود: ۲۰ متهم موردنظر با هماهنگی قضائی پس از اقدامات پلیسی صورت‌گرفته طی چندین عملیات جداگانه در شهر رشت و بخش سنگر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، عاملان متواری این درگیری را شناسایی کردند.

سردار حسن‌پور گفت: در این راستا ۱۱ قبضه سلاح سرد و توقیف ۵ دستگاه خودرو متعلق به متهمان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد، عنوان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل‌واوباش به‌صورت مداوم رصد می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه