نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت چهاردهم خرداد بیانیه صادر کردند

آیت اله قربانی و استاندار گیلان در بیانیه به مناسبت ارتحال امام گفتند: همزمانی روزهایی که ملت ایران نیمه شعبان را ارج می‌نهند باطنین روحبخش یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)؛ بهترین فرصت برای ترویج و گسترش اندیشه های درخشان احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر کنونی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت چهاردهم خرداد بیانیه صادر کردند

به گزارش ۸ دی نیوز، نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت چهاردهم خرداد بیانیه صادر کردند که به شرح زیر می باشد.

همزمانی روزهایی که ملت ایران نیمه شعبان را ارج می‌نهند باطنین روحبخش یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)؛ بهترین فرصت برای ترویج و گسترش اندیشه های درخشان احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر کنونی است که در چارچوب نظریه ولایت فقیه و حرکت به سمت تشکیل جامعه فاضله اسلامی به رهبری مصلح کل و منجی موعود حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ،انقلاب اسلامی رابه پیروزی رساند .

حاکمیت احکام الهی قرآن مجید و شریعت در سراسر زندگی مردم، مردم سالاری دینی، استبدادزدایی، استعمارزدایی، حفظ اعتدال قاطع در خط نه شرقى و نه غربى، عزت بخشیدن به اسلام و ملتهاى اسلامى، مرعوب نشدن در مقابل قدرتهاى جهانی و بیداری اسلامی از پایه های اصلی انقلابی است که امام بزرگوار رهبری کردند.

بی شک برای همه ما  جای افتخار است که بعد از ۲۶ سال از عروج ملکوتی ایشان همچنان عشق امام و حرکت در راه و مسیری که ترسیم فرمودند با قدرت تمام وجود دارد و با الطاف الهی ، پرچم هدایت مردم در اختیار شخصیتی قرار گرفت که همچون ایشان کشتی انقلاب را در میان گردابها و توفان های سهمگین هدایت می‌کنند.

امروز بزرگترین وظیفه‏ ى ما ملت ایران این است که با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب درسهاى آن عزیز به عرش رفته را مرور و زمینه را برای گسترش تفکر ات ایشان و ظهور منجی عالم بشریت بیش‌تر فراهم نماییم.

در پایان باگرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهید آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و از پیروان و شاگردان مکتب امام راحل که در سالگرد رحلت استاد و مرادش به ملکوت اعلی پیوست و شهدای پانزدهم خرداد توفیق همگان را در درک اندیشه های والای پیرفرزانه جماران و قرار گرفتن در صف یاران حضرت صاحب ‌الامر(عج) از خداوند منان خواستاریم.

 

 

زین العابدین قربانی                                                  محمدعلی نجفی
نماینده ولی فقیه در استان                                           استاندار گیلان
و امام جمعه رشت

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه