استاندار گیلان:

روضه‌های خانگی بانوان تأثیرات خوبی در جامعه دارد

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حضور بانوان از ویژگی‌های مهم این اجلاسی بود، گفت: بانوان برای اولین بار در این اجلاس حضور داشتند و همان‌طور که می‌دانید روضه‌‌های خانگی و برگزاری مجالس عزاداری توسط بانوان تأثیرات خوبی در جامعه دارد.

روضه‌های خانگی بانوان تأثیرات خوبی در جامعه دارد

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه سوم شهریور سال گذشته تکلیف شد پرچم امام حسین (ع) را از استان کرمانشاه تحویل بگیرم، اظهار کرد: از تمامی مداحانی که افتخار دادند و به گیلان آمدند و استان را نورانی کردند سپاسگزاری می‌کنم.

وی افزود: زمانی که مدافعان حرم گیلانی در نبل الزهرا پیروز شدند و این شهر را به جبهه مقاومت برگرداندند، شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مدافعان حرم ما حضور پیدا کردند و زمانی که این سردار شهید در کنگره هشت هزار شهید استان حضور یافتند خود را یک رشتی معرفی کرد و امشب نیز حس خوبی به ما دست داد و زمانی که پرچم این رویداد را به استان کرمان تحویل دادم و به نظر بنده یکی از عزیزانی که از همه ما خوشحال‌تر شد، روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادهای بسیاری برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه تلاش کردند خاطرنشان کرد: امیدوارم پیرغلامان حسینی از میزبانی گیلانی‌ها راضی باشند.

عباسی با اشاره به اینکه حضور بانوان از ویژگی‌های مهم این اجلاسی بود، خاطرنشان کرد: بانوان برای اولین بار در این اجلاس حضور داشتند و همان‌طور که می‌دانید روضه‌‌های خانگی و برگزاری مجالس عزاداری توسط بانوان تأثیرات خوبی در جامعه دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه