استاندار گیلان مطرح کرد:

قطع همکاری با پیمانکاران کم‌کار در تکمیل پروژه‌ها

استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه‌هایی که پروژه‌های آنها در مصوبات سفر ریاست جمهوری تعریف‌شده و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید طی ۲ ماه نسبت به تکمیل آنها اقدام شود، گفت: اگر پیمانکاری در تکمیل پروژه‌ها همکاری لازم را ندارد با آن قطع پیمان شود.

قطع همکاری با پیمانکاران کم‌کار در تکمیل پروژه‌ها

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر ریاست‌جمهوری، با تأکید بر تکمیل چهار پروژه آزادراه، راه‌آهن، پسماند و پرداخت خسارت بر آسیب‌دیدگان سیل آستارا، اظهار کرد: همه ادارات و دستگاه‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بهره گیرند و در خصوص روند پیشرفت پروژه‌ها پاسخگو باشند.

وی افزود: دستگاه‌هایی که پروژه‌های آنها در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری تعریف‌شده و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند همانند راه‌آهن، آزادراه، جاده سنگر به سیاهکل، پل اسالم و میدان گیل را طی ۲ ماه نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

استاندار گیلان تصریح کرد: اختصاص اعتبار به دستگاه‌های اجرایی در دور دوم سفر هیئت دولت مبتنی بر جذب اعتبارات و اتمام پروژه‌های مصوبات دور نخست سفر رئیس محترم جمهوری به استان است که در این بخش باید دستگاه‌ها اهتمام ویژه به عمل آورند.

عباسی با بیان اینکه این پروژه‌ها بر اساس فازبندی و مرحله به مرحله باید به سرانجام مطلوب در بازه زمانی مشخص برسد، اظهار کرد: اگر پیمانکاری در تکمیل پروژه‌ها همکاری لازم را ندارد پس از پرداخت طلبش با این پیمانکاران قطع پیمان انجام شود.

 وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گیلان و قول وزیر مبنی بر تکمیل پروژه‌های آزادراه و راه‌آهن تا پایان آبان‌ماه، گفت: این موضوع در دستور کار قرار گیرد و برای آن بازه زمانی ۴۵ تا ۵۰ روزه در نظر گرفته شود.

استاندار گیلان تأکید کرد: برای تمام پل‌هایی قدیمی استان در راه‌های اصلی و فرعی که استحکام و ایمنی لازم را ندارند بودجه در نظر گرفته شود تا نسبت به استحکام‌سازی و حفظ پایه‌های پل اقدامات لازم انجام پذیرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه