فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

جبهه برای رزمندگان اسلام مدرسه بود

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه جبهه برای رزمندگان اسلام مدرسه بود، گفت: دفاع مقدس درس ایثار، شهامت، ایستادگی، استقامت و همیشه در صحنه بودن را به جوانان آن زمان و رزمندگان امروز انتقال داد.

جبهه برای رزمندگان اسلام مدرسه بود

به گزارش هشت‌دی بهزاد قنبری امروز و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه آستارا اظهار کرد: جبهه برای رزمندگان اسلام مدرسه بود و درس ایثار، شهامت، ایستادگی، استقامت و همیشه در صحنه بودن را به جوانان آن زمان و رزمندگان امروز انتقال داد.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان مؤمن و انقلابی در نیروهای مسلح و سایر اقشار در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارند، ادامه داد: الگوها همه این جوانان همان شهیدانی است که در هشت سال دفاع مقدس به فرمان امامشان لبیک گفتند و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: این هفته برایمان مقدس است، چون دشمن با تمام توان خود شامل ۱۲ لشکر زرهی آفندی و پدافندی حاضر شد و پشت آنها ۴۰ کشور استکباری و ابرقدرت جنگ نیابتی را ایجاد کردند، تنها برای اینکه اسلام و انقلاب نوظهور ما را زمین‌گیر کنند؛ اما ناکام ماندند.

قنبری با بیان اینکه در دفاع مقدس رزمندگان ما با دست‌خالی ایستادگی می‌کردند و برخی کشورها آن روزها حتی به ما سیم‌خاردار و ادوات نظامی با پول خودمان نمی‌فروختند، ادامه داد: امروز همان کشورها به ادوات ما مردم ایران اسلامی نیاز دارند.

 وی با بیان اینکه جنگ ما را آبدیده کرد و توان داخلی ارتقا یافت همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، جنگ برای ما گنج بود و ما را خودباور و دانشمان را بومی کردیم ادامه داد: امروزه ما که نمی‌توانستیم. موشکی تولید کنیم، موشک نقطه‌زن تولید می‌کنیم و برای خرید تجهیزات نظامی ما صف بستند، هرچند دکترین نظامی ما این اجازه نمی‌دهد که چنین سلاح‌های دارای قدرت کشتارجمعی را در اختیار دیگران قرار دهیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه